مطهری: اگر سال 1401 وزیر کشور استیضاح می‌شد این مقدار از مردم به خیابان نمی‌آمدند


مطهری: اگر سال 1401 وزیر کشور استیضاح می‌شد این مقدار از مردم به خیابان نمی‌آمدند

علی مطهری ، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در قسمتی از گفتگویی که پیش از انتخابات مجلس دوازدهم داشته، به نقش وزیر کشور در اعتراضات سال ۱۴۰۱ اشاره می‌کند. او گفت: مجلس یازدهم اولاً یک مجلس...

علی مطهری ، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در قسمتی از گفتگویی که پیش از انتخابات مجلس دوازدهم داشته، به نقش وزیر کشور در اعتراضات سال ۱۴۰۱ اشاره می‌کند.

او گفت: مجلس یازدهم اولاً یک مجلس تقریباً تک صدایی است، نماینده همه اقشار جامعه نیست که حرف اقشار مختلف در آن مطرح شود. البته چند نماینده مستقل و آزاده در همین دوره داشتیم که در جاهای خوبی وارد شدند اما در مجموع اینها صدای مردم نبودند و الان هم نیستند.

مطهری تاکید کرد: برای نمونه اگر در جریان حوادث سال ۱۴۰۱ مجلس از همان ابتدا وارد می‌شد، وزیر کشور را می‌خواست، سوال می‌کرد و حتی به این دلیل که این اتفاقی است که در زیرمجموعه شما افتاده و شما باید جوابگو باشید، وزیر کشور را استیضاح می‌کرد این مقدار از مردم وارد خیابان‌ها نمی‌شدند، چرا که احساس می‌کردند حرفشان گفته می‌شود و این حرف از درون نظام مطرح می‌شود، بالاخره یک نهادی در داخل نظام اعتراض و انتقاد دارد. اما وقتی همه از هم تعریف کردند و گفتند کار خوبی شده، این مسئله باعث شد که مردم راه دیگری پیدا نکنند و قضایا به آن شکل رقم خورد. هر چند در ابتدا یک اعتراض طبیعی بود و اشکالی هم نداشت اما بعدا منحرف شد و دیگر به اغتشاش کشیده شد.

منبع: خبرآنلاین


مطهری: اگر سال 1401 وزیر کشور استیضاح می‌شد این مقدار از مردم به خیابان نمی‌آمدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا