کوثری: شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات برنامه دارد


کوثری: شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات برنامه دارد

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف برام دور دوم برنامه مدونی را طراحی کرده است و قطعا لیست خواهد داد.

کوثری: شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات برنامه دارد

به گزارش راهبرد معاصر، اسماعیل کوثری، عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در توضیح برنامه این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس گفت: شورای ائتلاف برام دور دوم برنامه مدونی را طراحی کرده است و قطعا لیست خواهد داد.

وی افزود: اما باید اندکی تأمل کرد تا انشالله در آینده نزدیک و ظرف چند روز آینده، تصمیم گیری‌ها انجام شود. وی ادامه داد: با این حال، اگر وحدت و ائتلافی نیز صورت نگیرد، به دلیل آنکه تنها باید ٣٢ نفر مورد بررسی قرار گیرند، مردم برای شناسایی افراد مشکلی نخواهند داشت.

این عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: در دور دوم انتخابات، از آنجایی که تعداد کاندیداها محدود شده‌اند و در سراسر کشور، ۴۵ نفر برای مجلس نیاز است، ۹۰ نفر کاندید حضور دارند، و در تهران، تنها ۱۶ نفر برای کرسی‌های مجلس مورد نیاز است و برای آن‌ها، تنها باید ۳۲ نفر به رقابت بپردازند.

کوثری خاطرنشان کرد: اگر مردم در مرحله اول، مثلاً باید ۲۰۰۰ نفر را بررسی می‌کردند تا ببینند به چه نتیجه‌ای می‌رسند، در این مرحله تنها باید ۳۲ نفر را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج