راه‌حل احمد علم‌الهدی برای خنثی سازی اثر تحریم‌ها بر اقتصاد


راه‌حل احمد علم‌الهدی برای خنثی سازی اثر تحریم‌ها بر اقتصاد

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: با ورود نقدینگی مردم به تولید به جای بازار ارز، طلا و سایر معاملات، مردم همه کاره اقتصاد می شوند، پول و اقتصاد در دست مردم است و دیگر تحریم اثری نخواهد داشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: هر سال در آغاز سال نو رهنمودها و راهبردهای مقام معظم رهبری به مدیران چراغ راه است و رهنمودهای ولایت منجر به آرامش مردم می شود.

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی همه چیز را از دست داده است، منفور است و فقط به تحریم اقتصادی متوسل شده است که برخی کوتاه فکران نیز می‌گویند نکند آمریکا با این تحریم به جایی برسد.

خبر مرتبط
امام جمعه تهران: دشمنان فلسطین آماده طوفان الاقصی ۲، ۳ و ۴ باشند

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان فلسطین آماده باشند تا طوفان الاقصی ۲ و ۳ و ۴ سراغ آنها خواهد آمد و دیگر آنها را رها نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: برای خنثی سازی تحریم های آمریکا در کشور گام‌های مهمی برداشته شده است و امروز مشکلی که ناشی از تحریم‌های آمریکا باشد احساس نمی شود.

علم الهدی افزود: طبق سخنان مقام معظم رهبری تلخ ترین حادثه سال گذشته فجایع استکبار و رژیم صهیونیستی در غزه بود؛ اما غزه منجر به تحولی شد که تاریخ را تغییر داد و آبروی آمریکا و استکبار در مقابل همه ملت‌ها فرو ریخت.

وی ادامه داد: مقاومت، آبروی آمریکا را برد و یمنی ها در دریای سرخ کشتی آمریکا را آتش زدند و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

امام جمعه مشهد گفت: برای خلع سلاح آمریکا از سلاح تحریم اقتصادی و این که به دنیا ثابت شود که آمریکا دیگر قدرتی ندارد، مقام معظم در منویات خود در نخستین روز فروردین ماه «رشد تولید با مشارکت مردم» را به عنوان راهبرد امسال مشخص کردند.

وی ادامه داد: با ورود نقدینگی مردم به تولید به جای بازار ارز، طلا و سایر معاملات، مردم همه کاره اقتصاد می شوند، پول و اقتصاد در دست مردم است و دیگر تحریم اثری نخواهد داشت.

امام جمعه مشهد گفت: تولید کشاورزی می تواند دنیا را به بازاری برای ما تبدیل کند، می گویند خراسان رضوی و مشهد درگیر کم آبی است اما خاک داریم.

علم الهدی افزود: تولید پسته، گردو و محصولاتی نظیر زیره از ظرفیت‌های کشاورزی استان است، اگر تولید در بخش کشاورزی برای مردم ملاک فعالیت شود و از ثروت خدادادی استفاده شود، اقتصاد به دست مردم می افتد و تحریم‌ها اثری نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: دولت و مجلس نیز باید موانع مشارکت مردم در تولید را حذف کنند و مردم نیز باید به این عرصه وارد شوند و در این صورت در کشور دیگر بیکاری معنایی ندارد.

امام جمعه مشهد گفت: ملت ایران ثابت کرده که در همه عرصه ها غیرتمند است و با ورود مردم به تولید سال پر برکتی خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قتل دختر بدنام در ویلای زیبا / اعتراف در سالن کالبدشکافی مشهد + عکس