تداوم اقدام غیرانسانی اسرائیل در بیمارستان شفا/ آتش‌ زدن خانه‌ها و زیرگرفتن مجروحان با تانک


تداوم اقدام غیرانسانی اسرائیل در بیمارستان شفا/ آتش‌ زدن خانه‌ها و زیرگرفتن مجروحان با تانک

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی در حال ریختن خون فلسطینیان در غزه است و ده‌ها خانه را در اطراف بیمارستان شفا آتش زده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه تأکید کرد در ۲۴ ساعت گذشته موارد بی‌شمار گزارشات شوکه کننده شهروندان فلسطینی در نوار غزه در رابطه با ارتکاب جنایت علیه فلسطینیان از جمله اعدام را مستندسازی کرده است.

همزمان شبکه خبری الجزیره از جنایت هولناک اشغالگران در بیمارستان شفا پرده برداشت و گزارش داد نظامیان صهیونیست مجروحان بیمارستان را با تانک زیر می‌گیرند.

خبر مرتبط
فوری/ قطعنامه آمریکا درباره غزه وتو شد

اقتصادنیوز: روسیه و چین پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره غزه را که بندهای آن به‌صورت یک‌طرفه به نفع رژیم صهیونیستی بود، وتو کردند.

الجزیره به تصاویری دست یافته که نشان می‌دهد ارتش اشغالگر در جریان یورش به بیمارستان شفا در شهر غزه، فلسطینیان را با تانک زیر گرفته است.

در این تصاویر مشخص است که تانک‌های اسرائیلی از روی بدن مجروحان فلسطینی رد شده و آن‌ها را به شهادت رساندند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این تصاویر جسد نیمه یک فلسطینی دیده می‌شود که قصد نجات خود را داشته اما تانک اسرائیلی او را زیر گرفته و از وسط نصف کرده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم اشغالگر تعدادی از ساختمان‌های بیمارستان الشفاء را بمباران کرده و بخش عروق را هم به آتش کشیده است.

وزارت بهداشت فلسطین صهیونیست‌ها افزود: حدود ۲۴۰ بیمار و همراهان آن‌ها و ۱۰ نفر از کادر درمانی را در مرکز امیر نایف در بیمارستان الشفاء محاصره کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس