پیام قالیباف به رئیس دومای روسیه: ایران برای همکاری در جهت‌ مبارزه با تروریسم آمادگی دارد


پیام قالیباف به رئیس دومای روسیه: ایران برای همکاری در جهت‌ مبارزه با تروریسم آمادگی دارد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه، حمله تروریستی در نزدیکی مسکو را محکوم کرد. متن این پیام به شرح زیر است: جناب آقای...

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه، حمله تروریستی در نزدیکی مسکو را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای ویاچسلاو والودین رئیس محترم دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه

عالی‌جناب؛با کمال تأسف و تألم، از وقوع حادثه تروریستی در شهر مسکو و جان باختن و مجروح شدن جمع کثیری از شهروندان‌تان مطلع شدم.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، مراتب تأثر و همدردی عمیق خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران را به جناب‌عالی و نمایندگان محترم دومای دولتی، دولت و مردم روسیه اعلام می دارم.

همانگونه که استحضار دارید ریشه‌کنی تمامی اشکال تروریسم، نیازمند تلاش جمعی جامعه بین المللی و همکاری همه کشور‌ها برای مبارزه جدی با تروریسم به عنوان راهبردی مؤثر در تحقق صلح جهانی است.

جمهوری اسلامی ایران ضمن همبستگی با دولت و ملت روسیه، آمادگی کامل خود را برای همکاری با همه کشورهای مستقل در رسیدن به راه حل جامع برای مبارزه با این پدیده شوم، اعلام می دارد.

با اغتنام از فرصت، برای جناب‌عالی، خانواده‌های قربانیان و بازماندگان این حادثه ناگوار، از درگاه خداوند منان، صبر و آرامش و برای همه مجروحان، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

گفتنی است، در پی حمله چند نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، با اعلام سرویس امنیت فدرال روسیه، 40 نفر کشته‌شده و بیش از 100 نفر دیگر زخمی شدند.


پیام قالیباف به رئیس دومای روسیه: ایران برای همکاری در جهت‌ مبارزه با تروریسم آمادگی دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا