وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز 4 فروردین 1403؛ چه محور‌هایی ترافیک سنگین دارند؟


وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز 4 فروردین 1403؛ چه محور‌هایی ترافیک سنگین دارند؟

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: با توجه به پایان تعطیلات نیمه اول نوروز سفر‌های برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهر‌های خود در روز‌های آینده افزایش می‌یابد.

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: با توجه به پایان تعطیلات نیمه اول نوروز ۱۴۰۳ سفر‌های برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهر‌های خود در روز‌های آینده افزایش می‌یابد.

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با توضیح اینکه اجرای طرح یکطرفه شدن در آزادراه تهران شمال و جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب پیش‌بینی شده تا مسافران نوروزی بتوانند در مسیر برگشت به سفر خود ادامه دهند، اعلام کرد: در حال حاضر بیشترین ترافیک در جاده‌های شمالی قابل مشاهده است.

چه محور‌هایی ترافیک سنگین دارند؟

براساس اعلام راهور فراجا اکنون ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷تا شهرستانک و محدوده تونل البرز مشاهده می‌شود.

البته براساس اعلام راهور اکنون تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) وجود دارد. طبق اطلاعات موجود محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است. طبق اعلام آخرین اطلاعات، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده بهشت زهرا نیز قابل مشاهده است.

پلیس راهور آخرین وضعیت جوی را این گونه تشریح کرده که اکنون بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، کرمان و فارس را شاهد هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود