3 حادثه رانندگی در زنجان، 14 نفر را راهی بیمارستان کرد 


3 حادثه رانندگی در زنجان، 14 نفر را راهی بیمارستان کرد 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر ۳ حادثه رانندگی طی ۳ روز اخیر،‌ ۱۴ نفر مصدوم و یک نفر نیز جان باخته است.

به گزارش مشرق، داریوش تقی‌لو در رابطه با حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو، اظهار کرد: یک دستگاه پژو پارس امروز (۴ فروردین‌ماه) در سه‌راهی روستای سونتو ماهنشان واژگون شد.

وی از مصدومیت ۹ نفر بر اثر واژگونی پژو پارس خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۲ کد آمبولانس ابراهیم‌آباد و دندی برای امدادرسانی به مصدومان محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول با بیان اینکه ۷ مصدوم آقای ۳۰، ۵۷، ۳۲، ۳ پسر بچه ۴ ساله بودند، تصریح کرد: ۲ مصدوم نیز خانم ۲۷، ۱۹ ساله بودند که پس از دریافت خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

تقی‌لو در رابطه با تصادف ۲ دستگاه خودرو با یکدیگر، اظهار کرد: تصادف ۲ دستگاه خودرو در ساعت ۲۲:۰۰ (دوم فروردین‌ماه) در اتوبان زنجان قزوین کیلومتر ۱۲۰ حوالی ضیاء‌آباد نیز ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: این حادثه بین یک خودروی وانت نیسان و خودروی فوتی بر اتفاق افتاد که مصدومان توسط پایگاه‌های قروه و ریلی به بیمارستان الغدیر انتقال داده شدند.

این مسئول در رابطه با تصادف وانت نیسان و تریلی، تصریح کرد: در ساعت ۰۳:۰۰ بامداد (سوم‌ فروردین‌ماه) یک دستگاه وانت نیسان با تریلی در محدوده پاسارگاد ابهر با یکدیگر برخورد کردند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان از مصدومیت یک نفر از ناحیه سر بر اثر تصادف مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: مصدوم توسط همکاران پایگاه ریلی به بیمارستان الغدیر ابهر انتقال داده شد.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان