زلزله 4.2 ریشتری در بنارویه لارستان


زلزله 4.2 ریشتری در بنارویه لارستان

جانشین اورژانس و فو. ریت‌های پزشکی لارستان گفت: زلزله‌ای که ساعت پایانی روز شنبه در حوالی بخش بنارویه این شهرستان رخ داد، خوشبختانه خسارتی به دنبال نداشته است.

اسماعیل کیانپور بامداد یکشنبه افزود: بررسی کانون زلزله توسط تیم ارزیاب پایگاه اورژانس شرفویه بلافاصله پس از وقوع انجام شد و این زمین لرزه خسارت جانی و مالی نداشت.

وی ادامه داد: پایگاه‌های اورژانس لارستان و واحد‌های پشتیبانی از جمله اتوبوس آمبولانس و اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان با احتمال وقوع پس لرزه‌های احتمالی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

به گفته کیاپور تصویر مسجدی که در فضای مجازی منتشر و ادعا شده که در بخش بنارویه لارستان بر اثر این زلزله تخریب شده، شایعه است و این تصویر اصلا مربوط به بنارویه نیست.

طبق اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه ساعت ۲۳ و ۲۷ دقیقه و ۳۹ ثانیه و در طول جغرافیایی: ۵۴.۳۲ (شرقی) و عرض جغرافیایی ۲۸.۰۱ (شمالی) و در عمق سه کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

براساس این گزارش، این زلزله در ۲۸ کیلومتری بنارویه و ۳۳ کیلومتری مزایجان و در ۲۵۰ کیلومتری شهر شیراز مرکز استان فارس و ۲۱۳ کیلومتری شهر بندرعباس رخ داد.

لارستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی