ورود به محدوده دریاچه سد دز ممنوع شد


ورود به محدوده دریاچه سد دز ممنوع شد

به گزارش رکنا از خوزستان ؛ سیدمصطفی اشتا در گفت و گو رسانه ای افزایش سطح تراز دریاچه سد دز طی ساعت‌های اخیر آغاز شده است، افزود: تمام ورودی‌های منتهی به محدوده و بستر این دریچه مسدود شده...

به گزارش رکنا از خوزستان ؛ سیدمصطفی اشتا در گفت و گو رسانه ای افزایش سطح تراز دریاچه سد دز طی ساعت‌های اخیر آغاز شده است، افزود: تمام ورودی‌های منتهی به محدوده و بستر این دریچه مسدود شده است.

وی با اشاره به بروز حادثه برای تعدادی از خودروهای گردشگران در این دریاچه بیان کرد: تعدادی از این خودروها شب گذشته به دلیل بالاآمدن سطح رودخانه دچار حادثه شدند که به کمک یدک کش و خودروهای آفرود، از آب بیرون کشیده شدند.

بخشدار شهیون گفت: امدادرسانی به ۲ خودروی باقی مانده در این دریاچه که با بالاآمدن آب دچار حادثه شده بودند به دلیل استقرار در مکانی که امکان دسترسی به آن وجود نداشت شب گذشته متوقف شد.

وی افزود: عملیات بیرون کشیدن این خودروها با اعزام تیم‌های پشتیبانی و کمکی از ساعت‌های گذشته از سر گرفته شد و امیدواریم تا ساعتی دیگر از دریاچه بیرون کشیده شوند.

اشتا اظهارکرد: تمام مسیرهای منتهی به به دریاچه سد دز با توجه به هشدار قرمز هواشناسی، از شب گذشته مسدود و تنها یک مسیر برای خروج خودروها باز نگهداشته شده است.

بخشدار شهیون دزفول با بیان اینکه از شب گذشته با بسیج تمام نیروهای بخش هشدارهای لازم به خانواده‌های مستقر در حاشیه این دریاچه برای ترک این محدوده داده شده است، گفت: تیم‌های گشتی قایقی نیز از صبح امروز با گشت زنی در دریاچه سد دز به خودروها و خانواده‌های مستقر در حاشیه این سد هشدارهای لازم را می‌دهند.

وی با اشاره به عملیات تخلیه تمام خودروها از حاشیه و محدوده مخزن سد دز از شهروندان، مسافران و گردشگران تقاضا کرد: با توجه به احتمال ورود سیلاب بالادست به مخزن سد و افزایش ناگهانی سطح آب دریاچه، تا عادی شدن شرایط از حرکت به سمت این دریاچه به طور جدی اجتناب کنند.


ورود به محدوده دریاچه سد دز ممنوع شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا