استیگ به شخصیت منفی فیلم جیمز باند تبدیل می‌شود


استیگ به شخصیت منفی فیلم جیمز باند تبدیل می‌شود

به این ترتیب، میراث جرمی کلارکسون راه خود را به یکی از فیلم‌های موردعلاقه‌اش باز می‌کند. ‌کمتر کسی در دنیای سینمای امروزی از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» بی‌خبر است. بازیگران درجه ۱، کارگردانی سطح بالا، صحنه‌های اکشن خاص و استفاده از خودروهای...

به این ترتیب، میراث جرمی کلارکسون راه خود را به یکی از فیلم‌های موردعلاقه‌اش باز می‌کند.

استیگ به شخصیت منفی فیلم جیمز باند تبدیل می‌شود

‌کمتر کسی در دنیای سینمای امروزی از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» بی‌خبر است. بازیگران درجه ۱، کارگردانی سطح بالا، صحنه‌های اکشن خاص و استفاده از خودروهای خاص و حتی مدل‌های مفهومی برای این فیلم‌ها باعث شده تا همواره بر سر زبان‌ها باشند. «تقریبا» روایت تمام قسمت‌های این فیلم درباره تقابل یک مامور کارکشته نیروی اطلاعات با کد ۰۰۷ و یک شخصیت منفی با سازمان مخوف مافیایی است که مانند تمام فیلم‌های مردم‌پسند، به‌نفع شخصیت مثبت تمام می‌شود.

استیگ به شخصیت منفی فیلم جیمز باند تبدیل می‌شود

هرچند بحث‌های زیادی پیرامون تغییر شخصیت مثبت جدید این فیلم‌‎ها پس از «دنیل کریگ» بود اما شخصیت منفی هم موردتوجه قرار گرفته است. به تازگی گزارش شده که شخصیت بی‌زبان برنامه «تاپ‌گیر» یعنی «استیگ» شخصیت منفی فیلم بعدی مامور ۰۰۷ با نام «دکتر کراس‌ممبر» خواهد بود. برخی کاربران معتقدند که استیگ به‌واسطه نحوه خاص ایستادن، نگاه‌های سرد و کاراکتر خاموش می‌تواند شخصیت منفی مناسبی باشد. به نظر شما آیا انتخاب استیگ برای این فیلم‌ها مناسب خواهد بود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مراکز آموزشی 4 شهرستان خوزستان غیرحضوری شد/ شناور شدن ادارات تا ساعت 9