بارندگی‌ها در فارس خسارتی به دنبال نداشته است


بارندگی‌ها در فارس خسارتی به دنبال نداشته است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به بارش رحمت الهی طی دیروز و امروز گفت: این بارندگی‌ها علی‌رغم شدت خوبی که داشتند، اما خسارتی در استان به دنبال نداشتند.

غلامرضا غلامی با اشاره به بارش رحمت الهی که از روز گذشته، ۵ فروردین در استان فارس آغاز شده است، گفت: بحمد الهی بارش‌های خوبی طی دیروز و امروز، ۶ فروردین در استان فارس شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تقریباً در تمام نقاط استان بارندگی وجود داشت، افزود: بارندگی بسیار خوبی را از این سامانه شاهد بودیم به عنوان مثال در نقطه شمال استان میزان بارش طی این دو روز ۱۷۰ میلی‌متر و در شهر شیراز تا ساعت ۱۱ صبح امروز ۶۰ میلی‌متر بارندگی گزارش داشتیم.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس اظهار کرد: با وجود این مسئله خسارتی تا این لحظه در پی این بارندگی‌ها در استان گزارش نشده است و هیچ مشکلی نبوده است.

غلامی با بیان اینکه رودخانه‌ها، سدها، گورآب‌ها پر آب شده‌اند، گفت: این سامانه امشب از استان فارس خارج خواهد شد و چند روز دیگر سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

وی در خصوص کلیپی مبنی بر وقوع سیلاب که در دشت ارژن شیراز منتشر شده بود، نیز گفت: مسیر دشت ارژن به دلیل وجود مغازه‌ها و توقف مردم دارای ترافیک سنگین است وگرنه آنجا اتفاق خاصی نیفتاده است. کلیه محورهای استان فارس باز بوده و تردد روان است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس در پاسخ به وضعیت آبگرفتگی معابر شهری نیز گفت: وقتی بارشی در این سطح می‌آید آبگرفتگی طبیعی است اما اخلال در رفت و آمد و نظم شهری نداشتیم. مسلماً این حجم عظیم بارش ظرف یک روز، جوی آب را سرریز می‌کند اما به طور کلی ترافیک در سطح شهر شیراز روان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم