آغاز سخت‌ترین دوران حضور مورایس در ایران


آغاز سخت‌ترین دوران حضور مورایس در ایران

ورزش سه: ژوزه مورایس به خوبی می‌داند که اگر تیمش نتایج لازم را طی ۲۵ روز آینده کسب نکند، فشار بر خودش و سایر ارکان باشگاه سپاهان فزونی خواهد گرفت. با وجود عملکرد فوق‌العاده و نتایج خیره‌کننده‌ای که سپاهان در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر و...

آغاز سخت‌ترین دوران حضور مورایس در ایران

ورزش سه: ژوزه مورایس به خوبی می‌داند که اگر تیمش نتایج لازم را طی ۲۵ روز آینده کسب نکند، فشار بر خودش و سایر ارکان باشگاه سپاهان فزونی خواهد گرفت.

با وجود عملکرد فوق‌العاده و نتایج خیره‌کننده‌ای که سپاهان در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر و همینطور مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد، طلایی‌پوشان اصفهانی سه هفته پیش از پایان نیم فصل اول به دوران رکورد وارد شدند و این دوران تا پیش از دو مسابقه پایانی سال ۱۴۰۲ هم ادامه پیدا کرد.

رقم خوردن ۵ شکست پیاپی در لیگ برتر و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا مدیریت باشگاه سپاهان تصمیم به استعفا بگیرد و مورایس وشاگردانش هم به شدت تحت فشار قرار گرفتند.

این روند با سه پیروزی در هفته‌های پایانی سال تا جدی جبران شد، اما کادر فنی و بازیکنان سپاهان به خوبی می‌دانند که اگر در نیمه دوم اولین ماه سالا ۱۴۰۳ کوچکترین غفلتی داشته باشند، شانس قهرمانی در لیگ برتر به طور کلی برای‌شان از دست می‌رود.

سپاهان در حال حاضر با دو بازی کمتر نسبت به استقلال در فاصله ۱۰ امتیازی صدر جدول قرار گرفته است و اگر نتواند در بازی‌های فشرده پیش رو امتیازات لازم را کسب کند، فشار بر مورایس و شاگردانش افزوده می‌شود.

مورایس با سپاهان قرارداد سه ساله دارد و باشگاه نیز چندی پیش بر همکاری ۵ ساله با این مربی پرتغالی تاکید کرد و باید دید در ماه‌های آتی و با توجه به نتایجی که کسب می‌شود، چه اتفاقاتی پیرامون این رابطه رخ خواهد داد.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟