وزارت امور خارجه روسیه: غرب آشکارا در مورد منافع خود در اوکراین صحبت کرد


وزارت امور خارجه روسیه: غرب آشکارا در مورد منافع خود در اوکراین صحبت کرد

اتحادیه اروپا نمی تواند اجازه دهد روسیه در این جنگ پیروز شود.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت که برای اولین بار، غرب تا این حد آشکارا درباره منافع خود در مناقشه اوکراین صحبت کرده است و دیگر هیچ اثری از خلاقیت در رویکرد آمریکا به روابط بین‌الملل باقی نمانده است.
پیش از این، بورل گفته بود که اتحادیه اروپا نمی تواند اجازه دهد روسیه در این جنگ پیروز شود، زیرا منافع ایالات متحده و اروپا آسیب می بیند. در این موضوع نه تنها حمایت سخاوتمندانه از اوکراین مطرح است، بلکه منافع خود اروپا نیز در میان است.
زاخارووا در ادامه نوشت: «برای اولین بار، یکی از نمایندگان رژیم های غربی به این صراحت در مورد ماهیت آنچه در حال وقوع است صحبت کرد. موضوع "عشق به اوکراینی‌ها" نیست که غربی‌ها عملاً آنها را نابود کرده‌اند، بلکه تمایل ایالات متحده به حفظ هژمونی خود و حفظ نقش از بین رفته آمریکا در امور جهانی است. در اینجا دیگر اثری از خلاقیت در رویکرد آمریکا به روابط بین‌الملل باقی نمانده است».
وی افزود که لیبرال دموکرات ها فقط می دانند چگونه ویران کنند و این مهارت را تضمینی برای تسلط می دانند و وظیفه اتحادیه اروپا در مرحله کنونی این است که در تأمین تسلیحات و گلوله خریداری شده با پول شهروندان خود که هیچ کس نظر آنها را نپرسیده است، به آنها خدمت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا