کودک ربوده شده بمی به آغوش خانواده بازگشت


کودک ربوده شده بمی به آغوش خانواده بازگشت

به گزارش رکنا، سروان حسن وفادار شامگاه سه شنبه اظهار داشت: ماموران تیم گشت پلیس راه فهرج-زاهدان هنگام گشت زنی در جاده فهرج به سمت نرماشیر، متوجه حضور پسر بچه‌ای حدودا هشت ساله در حاشیه جاده...

به گزارش رکنا، سروان حسن وفادار شامگاه سه شنبه اظهار داشت: ماموران تیم گشت پلیس راه فهرج-زاهدان هنگام گشت زنی در جاده فهرج به سمت نرماشیر، متوجه حضور پسر بچه‌ای حدودا هشت ساله در حاشیه جاده شدند.

وی بیان کرد: این پسربچه سرگردان بود و خودروهای عبوری به او توجهی نداشتند که گشت پلیس در کنار این کودک متوقف و علت حضور وی در این نقطه را جویا شدند.

رییس پلیس راه فهرج- زاهدان ادامه داد: بعد از گفت و گو با کودک مشخص شد پسربچه توسط سرنشینان یک خودرو از شهرستان‌ همجوار (بم) ربوده شده است.

وی عنوان کرد: به گفته پسربچه خودرو پس از عبور از مسیرهای بیابانی و خاکی به محدوده شهرستان نرماشیر رسیده و هنگامی که خودرو به سرعتگیر می‌رسد کودک موفق به خروج از خودرو و فرار شده است.

سروان وفادار افزود: بعد از فرار کودک از خودرو، سرنشینان که متوجه حضور گشت پلیس می‌شوند توقف نکرده و به راه خود ادامه می‌دهند.

وی توضیح داد: ماموران پلیس راه با گرفتن مشخصات هویتی این پسربچه و پرس و جو از افراد بومی، شماره یکی از اقوام و در نهایت مادر کودک را پیدا می‌کنند.

رییس پلیس راه فهرج زاهدان گفت: با تلاش ماموران پلیس راه کودک به آغوش خانواده در شهرستان بم بازگردانده شد و گزارش این موضوع نیز به عوامل انتظامی ارایه گردید.

سروان وفادار تصریح‌کرد: پی‌جویی‌های پلیس برای واکاوی دلیل این آدم ربایی و شناسایی هویت آدم ربایان در دستور کار قرار گرفته است.


کودک ربوده شده بمی به آغوش خانواده بازگشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان