طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود


طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود

ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران در جریان مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ترکمنستان را یک بر صفر شکست داد. تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که...

طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود

ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران در جریان مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ترکمنستان را یک بر صفر شکست داد.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

ترکمنستان صفر - ایران یک

گل‌ها: مهدی قایدی در دقیقه ۵+۴۵ برای ایران.

کارت زرد: محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۹ از ایران و دوردیف در دقیقه ۳۷ و در دقیقه ۴۰ از ترکمنستان.

کارت قرمز: -

ترکیب ایران: حسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسیی کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌الهی، محمد قربانی (۶۹ امید نورافکن)، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی (۶۹ علی قلی‌زاده) و مهدی طارمی.

ترکیب ترکمنستان: رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف.

در دقیقه ۵+۴۵، روی ارسال بلند محمد حسین کنعانی‌زادگان، درون محوطه جریمه ترکمنستان مهدی طارمی با سر پاس زیبایی را برای قایدی ارسال کرد و این بازیکن هم با شوت پای راست دروازه ترکمنستان را باز کرد.

تیم ملی ایران با این برد در گروهش ۱۰ امتیازی شد و به همراه ازبکستان، ضمن صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ نیز صعود کرد.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329