سه مهاجم تیم ملی از شهری که تیم در لیگ برتر ندارد!


سه مهاجم تیم ملی از شهری که تیم در لیگ برتر ندارد!

خبر ورزشی: با حضور ۳ بازیکن بوشهری خط حمله تیم ملی رنگ و بوی جنوبی گرفت. در تمام سال‌های اخیر خط آتش تیم ملی از بیشترین ثبات در تمام رشته‌های ورزشی در کشورمان برخوردار بود. فاصله فنی سردار آزمون و مهدی طارمی با سایر بازیکنان و رقبای خود به...

سه مهاجم تیم ملی از شهری که تیم در لیگ برتر ندارد!

خبر ورزشی: با حضور ۳ بازیکن بوشهری خط حمله تیم ملی رنگ و بوی جنوبی گرفت.

در تمام سال‌های اخیر خط آتش تیم ملی از بیشترین ثبات در تمام رشته‌های ورزشی در کشورمان برخوردار بود. فاصله فنی سردار آزمون و مهدی طارمی با سایر بازیکنان و رقبای خود به قدری زیاد بود که تقریباً تصور دیدن یک مهاجم در ترکیب تیم ملی به جز این دو نفر غیر ممکن می‌شد.

در همه این سال‌ها بازیکنان زیادی به تیم ملی دعوت شدند، اما هرگز نتوانستند جای این دو نفر را بگیرند. هر مربی هم که به تیم ملی می‌آمد به خاطر درخشش این دو ستاره در اروپا ناچار به استفاده از آن‌ها در ترکیب اصلی بود.

تنها در مواقعی که سردار یا مهدی مصدوم یا محروم بودند، فرصت بازی به دیگران می‌رسید و البته که دو ستاره درخشان در این سال‌ها به قدری خود را شایسته نشان دادند که به تیم ملی رسیده در کناره‌ها وارد ترکیب اصلی شدند؛ و از همان زمان مشخص بود که بالاخره روزی خواهد رسید که خط آتش تیم ملی در اختیار استعداد‌های تنها یک شهر از کشورمان باشد، اتفاقی که در بازی برگشت مقابل ترکمنستان افتاد.

مهدی قایدی، محمد محبی و مهدی طارمی سه بازیکن بوشهری هستند. شهری که نماینده‌ای در لیگ برتر فوتبال ندارد، اما مثل همه جای سرزمین ما سرشار از استعداد‌های بی‌مثال است. در غیاب سردار آزمون که مصدوم شده بود این سه نفر پیکان خط آتش تیم ملی را در عشق آباد تشکیل دادند.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای عشق