تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید


تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید

ورزش سه: تیم ملی چین با هدایت برانکو ایوانکوویچ موفق شد با نتیجه ۴-۱ سنگاپور را شکست بدهد. تیم ملی چین که در گروه سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ با تیم‌های کره جنوبی، تایلند و سنگاپور رقابت می‌کند، امروز در دور چهارم...

تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید

ورزش سه: تیم ملی چین با هدایت برانکو ایوانکوویچ موفق شد با نتیجه ۴-۱ سنگاپور را شکست بدهد.

تیم ملی چین که در گروه سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ با تیم‌های کره جنوبی، تایلند و سنگاپور رقابت می‌کند، امروز در دور چهارم مسابقات برابر سنگاپور قرار گرفت و موفق شد به پیروزی ۴-۱ مقابل میهمان خود دست پیدا کند.

چین در دقیقه ۲۱ این مسابقه توسط وو لی به گل رسید، اما تیم سنگاپور تنها یک دقیقه بعد روی ضربه محمد فارس بن رملی به گل رسید تا در دقیقه ۲۲ بازی را به تساوی بکشاند.

سپس فرناندو انریکه گل دوم چین را در دقیقه ۶۵ از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند، اما در ادامه و در دقیقه ۷۹ مسابقه، لی یوانی، بازیکن چین، از زمین اخراج شد تا چین ده نفره شود.

البته چینی‌ها با وجود اینکه با یک یار کمتر به بازی ادامه می‌دادند، گل‌های سوم و چهارم را به ترتیب توسط وو لی و وی شیهائو در دقایق ۸۵ و ۹۰ به ثمر رساندند و امید سنگاپوری‌ها برای رسیدن به گل تساوی را به کلی از بین بردند.

این اولین پیروزی تیم ملی چین با هدایت برانکو ایوانکوویچ بود. این تیم هفته گذشته در اولین دیدار خود با این سرمربی کروات به تساوی ۲-۲ رسیده بود، اما با پیروزی در دیدار امروز توانست از بحران خارج شود.

با این نتیجه تیم ملی چین با ۷ امتیاز در رده دوم و سنگاپور با یک امتیاز در رتبه چهارم گروه قرار گرفت. در حال حاضر کره جنوبی با ۱۰ امتیاز صدرنشین این گروه است و تایلند ۴ امتیازی نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند