پشت پرده رفاقت عجیب پرسپولیسی ها با استقلالی ها!


پشت پرده رفاقت عجیب پرسپولیسی ها با استقلالی ها!

علیرضا بیرانوند تلاش می‌کند تا با استقلالی‌های تیم ملی از جمله محبی، قایدی و حسینی خوب باشد هرچند که به طور طبیعی بعضی‌ها رابطه صمیمانه‌تری با یکدیگر دارند و بعضی از رفاقت‌ها تا حدی ظاهری است.

وقت صبح- در اردوی تیم ملی این‌طور نیست که فقط پرسپولیسی‌ها با هم و استقلالی‌ها هم با یکدیگر صمیمی باشد.

به طور مثال مهدی قایدی به عنوان یک چهره استقلالی که سابقه حضور در این تیم را دارد، رابطه بسیار خوبی با سردار آزمون، شجاع خلیل‌زاده و مهدی طارمی دارد.

کنعانی‌زادگان هم با شجاع حسابی رفیق است. خود مهدی طارمی با چهره‌هایی چون بیرانوند، قایدی، سردار و جهانبخش رابطه نزدیک‌تری دارد و سردار آزمون تقریبا با اکثر ملی‌پوشان بسیار صمیمی است.

استقلالی‌های تازه‌وارد نظیر ابوالفضل جلالی و صالح حردانی رابطه خوبی با بعضی از لژیونرها از جمله قایدی و محبی دارند.

علیرضا تلاش می‌کند تا با استقلالی‌های تیم ملی از جمله محبی، قایدی و حسینی خوب باشد هرچند که به طور طبیعی بعضی‌ها رابطه صمیمانه‌تری با یکدیگر دارند و بعضی از رفاقت‌ها تا حدی ظاهری است.

بیرانوند البته روابط عمومی بسیار خوبی دارد و مثل سردار آزمون و قایدی در تیم ملی با همه شوخی می‌کند. از این حیث شبیه‌ترین شخص به او سردار آزمون محسوب می‌شود که رابطه خوبی با اکثر ملی‌پوشان دارد.

قبلاً شجاع و کنعانی‌زادگان با یکی از بازیکنان تیم ملی رابطه چندان خوبی نداشتند که ماجرا به زمان کیروش برگشت اما فعلا آن بازیکن دعوت نشده و جو کلی تیم ملی خوب و صمیمانه به نظر می‌رسد.

امیر قلعه‌نویی معمولا با بزرگترهای تیم ملی جلسه می‌گذارد و از آن‌ها می‌خواهد که هوای جوان‌ترها را داشته باشد و اجازه ندهند به طور مثال دو بازیکن در اردوی تیم ملی با هم قهر باشند.

روشی که تا حد زیادی جواب داده و بزرگان تیم ملی مثل طارمی، سردار، جهانبخش و بیرانوند تقریبا با همه جوان‌ها رفیق و صمیمی هستند.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۸۶۴۵
۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی