قائدی: نتوانستیم در زمینی با شرایط بد کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم


قائدی: نتوانستیم در زمینی با شرایط بد کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم

فارس: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: در زمین خیلی بد ترکمنستان نتوانستیم کیفیت واقعی خود را نشان بدهیم. مهدی قائدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری، اظهار داشت: به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم....

قائدی: نتوانستیم در زمینی با شرایط بد کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم

فارس: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: در زمین خیلی بد ترکمنستان نتوانستیم کیفیت واقعی خود را نشان بدهیم.

مهدی قائدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری، اظهار داشت: به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم.

وی افزود: امیدوارم در ترکمنستان هم زمین‌های استانداردی وجود داشته باشد و این تیم نیز بتواند در این زمین‌های استاندارد بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

قایدی در پاسخ به این سوال که گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد، گفت: در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می‌دانند، ولی ما همشهری هم هستیم و در زمان‌های مختلف با حرکت‌های بدون توپ میتوانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید