معرفی برند کفش امیری و خرید اینترنتی این کفش


برند امیری، یکی از برندهای لاکچری و نوپا در عرصه مد است که توسط طراح معروف مایک امیری تاسیس شده است. مایک امیری، طراح با استعداد با پیشینه ایرانی، در ابتدای دهه ۷۰ میلادی در لس آنجلس متولد شد و از آغاز حرفه اش به طراحی لباس و کفش...

برند امیری، یکی از برندهای لاکچری و نوپا در عرصه مد است که توسط طراح معروف مایک امیری تاسیس شده است. مایک امیری، طراح با استعداد با پیشینه ایرانی، در ابتدای دهه ۷۰ میلادی در لس آنجلس متولد شد و از آغاز حرفه اش به طراحی لباس و کفش علاقه نشان داد.

برند امیری در سال ۲۰۱۸ به طور رسمی تأسیس شده و با هدف قرار گرفتن در رده برندهای گران قیمت و لوکس با مدیریت مایک امیری به سرعت شهرت یافت. این برند با شهرت گسترده در میان افراد مشهور هالیوودی مانند بیانسه، تیلور سوییفت، جاستین بیبر، د ویکند و هری استایلز مشهور شده است.

از جذابیت های این برند، لاین لباس مردانه بود که در ابتدا شناخته شد و سپس با توجه به محبوبیت آن و استقبال افراد مشهور، لاین های زنانه و بچگانه نیز به تدریج به این برند افزوده شدند.

معرفی برند کفش امیری و خرید اینترنتی این کفش

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

کفش های برند امیری نیز به عنوان یک جزء منحصربه فرد با طراحی های خلاقانه و متفاوت از دیگر کفش ها شناخته می شوند. از مواد باکیفیت و گران قیمت برای ساخت این کفش ها استفاده می شود و طراحی جوان پسند و مدرن آنها باعث ایجاد احساس برتری و والا بودن در جامعه می شود.

مایک امیری به عنوان یک طراح خلاق و مبتکر با کسب جایزه در مراسم معتبر CFDA (شورای طراحان مد امریکا) نیز شناخته شده است. به طور کلی، اگر به دنبال یک برند لوکس با طراحی های منحصر به فرد هستید، مارک امیری یک گزینه جذاب و شیک خواهد بود. در ادامه به طور مفصل تری در رابطه با این برند جذاب صحبت خواهیم کرد، پس لطفا تا انتها همراه ما باشید.

کفش های برند امیری ساخت کجاست؟

با اینکه صاحب این برند پیشینه ای ایرانی دارد، اما کفش امیری با افتخار در آمریکا، در ایالت کالیفرنیا و در شهر لس آنجلس طراحی می شوند. کارخانه های تولید این محصول نیز در مکان های مختلفی وابسته به میزان سفارش قرار دارند و تولیدات بر اساس نیازهای بازار صورت می پذیرد. سپس کفش های امیری به تمام نقاط جهان ارسال می شوند.

جدید ترین مدل های کفش برند امیری

آخرین مدل کتونی امیری که با نام MA-2 معرفی شده است، جزو کالکشن سال ۲۰۲۲ این برند قرار دارد. این سری MA-2 پس از عرضه به بازار، با استقبال بسیار مثبتی مواجه شده و از نظر مدل و طراحی، مورد توجه قرار گرفته است. این سری از کفش ها در مقایسه با سری جردن، همگان را مجذوب خود کرده است.

این خبر خوبی برای افرادی است که به دنبال استایل منحصر به فرد و متفاوت در لباس های خود هستند، اما همچنان به روز و مد را دنبال می کنند. اگر شما نیز جزو این افراد محسوب می شوید، خرید اینترنتی کفش های امیری را فراموش نکنید.

معرفی برند کفش امیری و خرید اینترنتی این کفش

قیمت کفش های برند امیری

قیمت کفش برند امیری، همانطور که اشاره کردیم، نشان دهنده وضعیت لوکس و لاکچری این برند است، که باعث جلب توجه افراد مشهور شده و این برند را محبوب کرده است. با اینکه قیمت بالای این کفش ها ممکن است برای عموم مردم آزار دهنده باشد، اما از دیدگاه بازار لوکس و کیفیت بالا، این قیمت را می توان توجیه کرد و حتی مناسب دانست.

به عنوان مثال، قیمت یک جفت کفش از سری MA-2 این برند، که قبلاً ۷۲۰ دلار اعلام شده بود، نشان دهنده این است که خرید این محصول به تصمیم و اقتصاد هر فرد بستگی دارد. هزینه های واردات و سود فروشنده نیز به این قیمت افزوده می شوند.

با این حال، باید مواظب بود که از منابع معتبر و فروشگاه های اصلی برای خرید این کفش ها استفاده کنید. از آنجایی که بازار کفش های امیری با تقلب ها روبه رو است، انتخاب فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد اهمیت دارد. در این زمینه، فروشگاه هایی مانند شنل قشم که به شفافیت و صداقت با مشتریان اهمیت می دهند، گزینه مناسبی به نظر می آید.

برخی از فروشگاه ها با ارائه قیمت های بسیار ارزان، ممکن است شما را تحریک به خرید کنند؛ اما گول نخورید! اگر قیمت این کفش ها با قیمتی باورنکردنی عرضه شد، به شما این اطمینان را می دهیم که کفش تقلبی است. پس حتما به این نکته هنگام خرید توجه کنید.

خرید اینترنتی کفش

برای داشتن خریدی مطمئن و ایمن حتما از وب سایت ها و فروشگاه های معتبر خرید کنید. هنگام خرید قیمت ها را مقایسه کرده و بهترین قیمت با کیفیتی عالی را برای خود برگزینید. سفارش خود را پیگیری کنید و اطلاع از وضعیت ان را فراموش نکنید. شرایط و قوانین خرید را با دقت مطالعه کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس فروشنده معتبر است. در ادامه قابل ذکر است که شما می توانید با خرید از سایت ما با اطمینان خاطر محصول خود را سفارش داده و انتخاب درست خود نهایت استفاده را ببرید. با دنبال کردن این مراحل می توانید تجربه خوبی از خرید اینترنتی کفش داشته باشید.

سایت شنل قشم، کفش های برند امیری را در مدل ها و رنگ های مختلف با کیفیت اصل و قیمتی مناسب تر از باقی فروشگاه ها به مشتریان عزیز عرضه می کند. شنل قشم امکان مرجوع کردن کالا را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است تا در صورت بروز هر گونه مشکل، کفش انتخابی خود را تعویض کرده یا بازگردانید.

معرفی برند کفش امیری و خرید اینترنتی این کفش

کلام پایانی

در این مطلب به طور کلی با برند امیری آشنا شدیم. این برند مدل های مختلفی از کفش را مخصوص مردان و مدل های دیگری را برای بانوان تولید می کند. البته باید بگوییم که اکثر طراحی کفش های این برند به صورت یونیسکس است، یعنی هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن ها در استایل های خود استفاده کنند.

متاسفانه امروزه کفش های غیر اصل و تقلبی برند امیری در بازار زیاد شده است. بنابراین ممکن است خرید اینترنتی این کفش ها کمی سخت به نظر برسد؛ اما نگران نباشید! چرا که سایت شنل قشم کاملا معتبر و ثابت شده است. با مطالعه نظرات خریداران در این سایت، می توانید متوجه شوید که تمام محصولاتی عرضه شده در این فروشگاه اصل می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی