سری گلکسی تب S10 سامسونگ احتمالا با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شد


سری گلکسی تب S10 سامسونگ احتمالا با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شدتوسط امیرکیوان گوهری / فروردین ۸, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه دستگاه‌های سری گلکسی تب S10 سامسونگ در آینده‌ای نزدیک...

سری گلکسی تب S10 سامسونگ احتمالا با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شد
سری گلکسی تب S10 سامسونگ احتمالا با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه
سری گلکسی تب S10 سامسونگ احتمالا با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شد

دستگاه‌های سری گلکسی تب S10 سامسونگ در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهند شد. این تبلت‌ها تاکنون موفق به دریافت گواهینامه‌های مختلفی شده‌اند و انتشار شایعات پیرامون آنها در فضای آنلاین نیز هم‌اکنون آغاز شده است.

بر اساس شایعه جدیدی که توسط یک افشاگر با شناسه yeux1122 منتشر شده است؛ سامسونگ مشغول بررسی ایده به‌کارگیری دو پردازنده متفاوت برای تبلت‌های سری گلکسی تب S10 است. گوشی‌های تاشو و تبلت‌های پرچمدار سامسونگ به لحاظ تاریخی همواره به تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام متکی بوده‌اند.

اگرچه هنوز دقیقا مشخص نیست که کدام یک از مدل‌ها از پردازنده‌های اسنپدراگون یا اگزینوس استفاده خواهند کرد؛ اما در صورت به‌کارگیری رویکردی مشابه با سری گلکسی S24 انتظار می‌رود که تبلت‌های گلکسی تب S10 و گلکسی تب S10 پلاس با تراشه بومی اگزینوس 2400 سامسونگ روانه بازار شوند.

از سوی دیگر برترین عضو خانواده یعنی گلکسی تب S10 اولترا نیز احتمالا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام عرضه خواهد شد. همچنین برند کره‌ای می‌تواند بسته به منطقه عرضه از تراشه‌های متفاوتی برای تبلت‌های آینده خود استفاده کند؛ رویکردی که در گذشته برای گوشی‌های هوشمند کمپانی نیز دنبال شده است. در صورت تحقق این فرضیه، کلیه مدل‌های سری گلکسی تب S10 در کشورهای ایالات‌ متحده، چین و ژاپن از تراشه‌های اسنپدراگون بهره‌برداری خواهند کرد.

سری گلکسی تب S10 سامسونگ احتمالا با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شد

استفاده از تراشه بومی اگزینوس برای مدل‌های منتخب تبلت‌های سامسونگ احتمالا یکی از معیارهای قابل توجه برای صرفه‌جویی در هزینه‌های برند کره‌ای قلمداد می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این شرکت در سال 2023 مبلغ 8.87 میلیارد دلار برای پردازنده‌های موبایلی هزینه کرده است. بنابراین استفاده از تولیدات بومی اگزینوس از منطق تجاری مناسبی برخوردار است.

بعلاوه اندازه بزرگ‌تر تبلت‌ها امکان مدیریت بهتر حرارت را فراهم می‌کند. این پدیده می‌تواند به رفع مشکلات عملکردی که تراشه‌های اگزینوس به‌طور سنتی با آنها مواجه هستند؛ کمک کند. اخیرا یکی از اسناد رگولاتوری لو رفته نشان داد که تبلت‌های سری گلکسی تب S10 احتمالا در ماه جولای و همزمان با دستگاه‌های دیگری نظیر گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی زد فولد 6، سری گلکسی واچ 7 و انگشتر هوشمند گلکسی رینگ عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان