قتل عام 13 کودک بی‌دفاع در بیمارستان شفاء / حمله به پایگاه هوایی اسرائیل با موشک‌های هدایت‌شونده مورد


قتل عام 13 کودک بی‌دفاع در بیمارستان شفاء / حمله به پایگاه هوایی اسرائیل با موشک‌های هدایت‌شونده مورد

به گزارش المیادین، حملات به بیمارستا‌ن‌ها در غزه امروز هم ادامه دارد، گویی که رژیم اشغالگر قصد دارد شبکه درمان غزه را به‌طور کامل از بین ببرد، در این میان در تازه‌ترین جنایت، نظامیان...

به گزارش المیادین، حملات به بیمارستا‌ن‌ها در غزه امروز هم ادامه دارد، گویی که رژیم اشغالگر قصد دارد شبکه درمان غزه را به‌طور کامل از بین ببرد، در این میان در تازه‌ترین جنایت، نظامیان صهیونیستی در ساعات بامدادی به بیمارستان ناصر در خان‌یونس هجوم بردند.

یورش به بیمارستان ناصر

در این راستا نظامیان ارتش صهیونیستی وارد مجتمع بیمارستانی «ناصر» در غرب شهر خان یونس شده و تعدادی از کادر درمانی و مردمی را که داخل بیمارستان پناه گرفته بودند، به‌اسارت گرفتند.

منابع محلی گزارش دادند که نظامیان صهیونیستی پس از اینکه چند جوان فلسطینی را از بیمارستان خارج کردند، به‌سوی آن‌ها آتش گشوده آن‌ها را به شهادت رساندند.

همزمان بیمارستان اروپایی غزه نیز هدف حملات هوایی ارتش صهیونیستی قرار گرفت، اما در اطراف بیمارستان الشفاء نیز درگیری‌های شدیدی گزارش شده است، صهیونیست‌ها همچنین با توپخانه خانه‌های اطراف این مکان را گلوله‌ باران کردند.

بخش غربی بیمارستان الکویتی در مرکز شهر رفح نیز هدف حمله هوایی قرار گرفت.

بمباران شدید شهر رفح

شهر رفح که آخرین پناهگاه حدود 1.7 میلیون آواره غزه محسوب می‌شود نیز بامداد امروز( چهارشنبه) هدف بمباران شدید قرار داشت.

جنگنده‌های ارتش صهیونیستی در ساعات بامدادی یک خانه متعلق به خانواده «الحمایده» در منطقه الشابوره در شهر رفح را بمباران کردند، علاوه بر این چندین منطقه در شرق و غرب رفح نیز هدف این حملات قرار گرفت.

اما در شهر غزه نیز قایق‌های جنگی ارتش اسرائیل اردوگاه النصیرات را از سمت دریا گلوله‌باران کردند.

جنایات شنیع اشغالگران در مجتمع پزشکی شفاء

المیادین خبرداد، یک سازمان برجسته حقوق بشری با افشای ابعاد تازه از جنایات شنیع اشغالگران در مجتمع پزشکی شفاء در شهر غزه اعلام کرد که نظامیان صهیونیست ۱۳ کودک را دراین بیمارستان و اطراف آن مقابل چشمان خانواده‌هایشان عامدانه به گلوله بستند و شهید کردند.

درحالی که هر روز ابعاد جدیدی از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان شفاء در غرب شهر غزه که از ابتدای هفته قبل مورد تجاوز نیروهای اشغالگر قرار گرفته است فاش می‌شود، سازمان

دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در گزارش جدید خود از یک جنایت جدید نظامیان وحشی ارتش صهیونیستی خبر داد.

قتل عام 13 کودک بی‌دفاع در بیمارستان شفاء

دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در این زمینه با استناد به مدارک و شواهد موثق گزارش داد که نظامیان ارتش اسرائیل 13 کودک را در بیمارستان شفاء و اطراف آن با شلیک مستقیم گلوله اعدام میدانی کردند و این تجاوزات همچنان ادامه دارد.

این سازمان تاکید کرد که اینگونه جنایات و اعدام‌ها نقض فاحش قوانین بین‌المللی از جمله قواعد حقوق بشری بوده و جنایت علیه بشریت به شمار می رود و در چارچوب تداوم جنایت نسل‌کشی است که اسرائیل از 6 ماه قبل تاکنون علیه مردم غزه مرتکب می‌شود. ارتش اسرائیل در طول بیش از یک هفته عملیات نظامی خود در داخل و اطراف بیمارستان شفاء جنایات هولناکی را به طور سیستماتیک مرتکب شده و به این جنایات ادامه می‌دهد که بارزترین آنها قتل‌های از پیش برنامه ریزی شده و اعدام های غیرقانونی علیه غیرنظامیان فلسطینی است.

در ادامه این گزارش آمده است که تیم میدانی سازمان دیده‌بان حقوق بشر بعد از گفت‌وگو با شاهدان عینی جنایات اسرائیل در مجتمع پزشکی شفاء و اطراف آن متوجه شد که نظامیان صهیونیست عامدانه مرتکب جنایت قتل و اعدام کودکان فلسطینی 4 تا 16 ساله شده‌اند. قتل این کودکان بی‌دفاع درحالی انجام شد که آنها به همراه خانواده‌هایشان در محاصره ارتش اسرائیل قرار داشتند یا در تلاش برای فرار بودند.

«علی صلوحه» یکی از فلسطینی‌های ساکن خانه‌های اطراف بیمارستان شفاء در گفت‌وگو با تیم دیده بان حقوق بشر گفت که نظامیان اسرائیلی پسر 9 ساله او و یک کودک 6 ساله دیگر را عامدانه مورد هدف گلوله قرار داده و آنها را مقابل چشمان خانواده‌هایشان کشتند.

وی در توضیح این جنایت هولناک اشغالگران گفت که ارتش رژیم صهیونیستی ظهر روز یکشنبه 24 مارس از ساکنان خانه‌های اطراف بیمارستان شفاء خواست تا منازل خود را تخلیه کنند اما زمانی که این مردم درحال خروج از خانه‌هایشان بودند و تنها ده متر راه رفته بودند ناگهان در معرض تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفتند و من با چشمان خودم دیدم که آنها دو کودک که یکی از آنها پسر خودم بود را کشتند.

پایگاه هوایی اسرائیل با موشک‌های هدایت‌شونده مورد حمله قرارگرفت

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (چهارشنبه ) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه هوایی «عوبدا» در اراضی اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

به گزارش المیادین ، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (چهارشنبه ) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه هوایی «عوبدا» در جنوب اراضی اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

از سوی دیگر حزب‌الله، بعدازظهر سه‌شنبه، با صدور چند بیانیه اعلام کرد دو سازه در شهرک آویویم (شمال فلسطین اشغالی) را که نیروهای اسرائیلی از آن استفاده می‌کرده‌اند، مورد حمله قرار داده است.در بیانیه دوم حزب‌الله آمده است که نیروهای مقاومت حدود ساعت 10:45 صبح امروز به وقت محلی گروهی از نظامیان اسرائیلی را در اطراف پایگاه «برانیت» دو بار هدف حمله راکتی قرار داده‌اند.

مقاومت لبنان همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که پایگاه هوایی «میرون» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک‌های هدایت‌شونده مورد حمله قرار داده است.لحظاتی بعد از صدور بیانیه‌های حزب‌الله، رسانه‌های اسرائیلی از اصابت چند راکت به یک کارخانه در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند آتش در این کارخانه همه چیز را در کام خود فرو می‌برد و آتش‌نشانان قادر به رسیدن به محل آتش‌سوزی نیستند.حزب‌الله در بیانیه‌های خود اشاره کرده است که این عملیات‌ها در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین و در پاسخ به حملات ارتش اسرائیل به غیرنظامیان لبنانی انجام شده است.


قتل عام 13 کودک بی‌دفاع در بیمارستان شفاء / حمله به پایگاه هوایی اسرائیل با موشک‌های هدایت‌شونده مورد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!