واکنش ضرغامی به قطع درختان منطقه جنگلی نور


واکنش ضرغامی به قطع درختان منطقه جنگلی نور

وزیر میراث فرهنگی درباره قطع درختان در منطقه جنگلی نور در استان مازندران خاطرنشان کرد: قطع نهال در منطقه گردشگری نور هیچ ارتباطی به وزارت میراث فرهنگی ندارد و این اتفاق خارج از محوطه مربوط به مجموعه‌ی گردشگری رخ داده است.

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: در ایام نوروز، بیش از ۳ میلیون نفر تا روز گذشته از اماکن تاریخی و موزه‌ها بازدید داشتند و استان‌های فارس، اصفهان و تهران بالاترین میزان بازدید را داشته‌اند.

به گزارش تسنیم، وی همچنین درباره قطع درختان در منطقه جنگلی نور در استان مازندران خاطرنشان کرد: قطع نهال در منطقه گردشگری نور هیچ ارتباطی به وزارت میراث فرهنگی ندارد و این اتفاق خارج از محوطه مربوط به مجموعه‌ی گردشگری رخ داده است. دادستانی هم به این موضوع ورود کرده و از ایشان می‌خواهم که پیگیری را ادامه بدهند.

ضرغامی در ادامه با اشاره به لغو روادید برای سفر به ایران گفت: مصوبه قبلی درباره لغو روادید بر قوت خود باقیست؛ البته درباره یکی-دو کشور برخی اقدامات صورت گرفت و این از افتخارات دولت است تا مردم کشور‌های مختلف به راحتی از ایران بازدید کنند و ما دنبال افزایش این تعداد هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم