تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز


تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز

اتوبوس‌های شرکت اسنا در ایام نوروز 1403برای تبریزگردی در اختیار مسافران قرار گرفت.

اتوبوس‌های گروه بهمن(شرکت اتوبوس سازی اسنا) با همکاری شهرداری تبریز در ایام نوروز 1403جهت رفاه حال مسافران در طرح تبریز گردی مشارکت و به کار گرفته شد.

مشارکت اتوبوس‌های گروه بهمن در طرح تبریزگردی نوروز امسال در حالی است که آذرماه سال گذشته این شرکت خودروسازی با شهرداری تبریز قرارداد ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری دیزلی برقی ، ۲۰۰دستگاه اتوبوس برقی تک‌ کابین و ۲۰۰ دستگاه سواری تاکسی‌ برقی را امضا کرد. پیش از این نیز گروه بهمن قرارداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین با شهرداری تبریز منعقد کرد که تمامی اتوبوس‌ها تحویل شد.

در این قراردادها شرکت خودرو سازی اسنا (عضو گروه بهمن) مسئولیت ساخت و تامین اتوبوس‌های دیزلی و برقی را بر عهده دار است. در ماه‌های اخیر نیز شرکت اسنا یکصد دستگاه اتوبوس در اختیار شهرداری تبریز داده و اکنون این اتوبوس‌ها خدمت‌رسان شهروندان هستند.

تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز

اتوبوس‌های تک کابین تولیدی شرکت اسنا با امکاناتی نظیر دوربین داخل کابین، تهویه مطبوع، پورت شارژ موبایل اختصاصی هرصندلی و امکانات رفاهی راننده جزو مدرن‌ترین اتوبوس‌های شهری است؛ این اتوبوس با امکاناتی نظیر بخاری درجا مناسب مناطق سردسیر نظیر شهر تبریز به شمار می‌رود.

همچنین در سال گذشته در سه نوبت اتوبوس‌های اسنا در اختیار شهردای تهران قرار گرفت. طبق قرارداد شرکت اسنا ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شهری دیزلی تک کابین تحویل شهرداری تهران خواهد داد و این شرکت در آبان ماه سال 1402 نیز قراردادی با شهرداری اصفهان برای تأمین پنجاه دستگاه اتوبوس دو کابین برای خطوط BRT منعقد کرد.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم