سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم دستگیر شد


سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم دستگیر شد

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ" منوچهر ترکمندی" عصر چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال توسط یک مرد حدودا ۳۵ ساله،...

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ" منوچهر ترکمندی" عصر چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال توسط یک مرد حدودا ۳۵ ساله، دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:‌ شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز ، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت بودند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می شد و بعد از رفتن متهم ، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می گشت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم شدند ، گفت : از متهم تعداد سه حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف شد.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با توجه به عدم ثبت شکایت های افراد مونث در سامانه پلیس ، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.


سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم دستگیر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری