امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می کنیم


امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می کنیم

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی در هفتمین روز از شروع سال جدید با تبریک ولادت با سر سعادت امام حسن مجتبی (ع) عنوان داشت: باید از برکات و لحظات ماه مبارک رمضان در جهت تهذیب روح و انجام خدمت...

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی در هفتمین روز از شروع سال جدید با تبریک ولادت با سر سعادت امام حسن مجتبی (ع) عنوان داشت: باید از برکات و لحظات ماه مبارک رمضان در جهت تهذیب روح و انجام خدمت مضاعف به مردم استفاده نماییم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قرارگاه باید جنبه راهبری و ستادی خود را تقویت نماید و در راستای ماموریت های محوله و تعریف شده استان های مختلف را راهبری و مدیریت نماید، بیان داشت: باید تلاش نماییم که در راستای تحقق شعار سال در بعد ایجابی به گونه ای اقدام نماییم که احساس امنیت در فعالان اقتصادی تقویت و باور پذیر باشد و در مقابل در بعد سلبی امنیت و امنیت روانی را از مفسدان ومجرمان اقتصادی سلب نماییم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید براینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری را بر اقتصاد کشور وارد می کند، افزود: باید امنیت و احساس امنیت را از قاچاقچیان کالا سلب نماییم و اجازه ندهیم که این مجرمان به راحتی امنیت اقتصادی مردم را با چالش روبرو نمایند.

سردار رحیمی باتاکید براینکه مجرمان همواره تلاش دارند که به طرق مختلف قانون را دور بزنند و به اصطلاح دم به تله ندهند، خاطر نشان کرد: باید در حوزه مقابله و مبارزه با مجرمان و مفسدان اقتصادی حرکتی شتابان و رو به جلو داشته باشیم و ابتکار عمل را از آنان سلب نماییم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه از فرصت های مسئولیت خود در مسیر خدمت هر چه بیشتر به مردم نهایت استفاده راببرید، گفت:پلیس امنیت اقتصادی در حقیقت از ارکان اساسی و اصلی تامین امنیت اقتصادی کشور است که باید همه تلاش و توان خود را برای تحقق شعار سال رشد تولید با مشارکت مردم بکار ببندد و بطور حتم با بهره گیری از ظرفیت های موجود می توان گام های اساسی و تاثیر گذاری در این راستا برداشت.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سال گذشته اقدامات مهم و اثر گذاری را داشته است، افزود: در سال جاری باید با قدرت و با شتاب مضاعف ماموریت ها و راهبر دهای تعیین شده را در راستای تحقق شعار سال بکار ببندیم و تلاش نماییم که سهم خود را در این مهم ایفا نماییم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فر اجا با تاکید براشراف اطلاعات و لزوم بهره گیری از ظرفیت عظیم مردم در مقابله همه جانبه با مجرمان و مفسدان اقتصادی افزود: سال جدید برای پلیس امنیت اقتصادی سال ایجاد نظم و امنیت در فضای تجاری و اقتصادی کشور و سال جهش برخورد با مفسدان و مجرمان اقتصادی است و انشاالله با همت و جهاد و تلاش شبانه روزی و مضاعف به این مهم جامعه عمل خواهیم پوشاند.


امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می کنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)