میلیاردر شدن مرد شیاد با سرقت 82 کارت عابربانک در نیشابور + جزییات


میلیاردر شدن مرد شیاد با سرقت 82 کارت عابربانک در نیشابور + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، 8 فروردین ماه، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت‌های عابر...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، 8 فروردین ماه، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانکی‌شان و برداشت غیرمجاز از این کارت‌ها موضوع ، در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مال‌باختگان مشخص‌شد این افراد که اغلب سالمند و افراد کم سن و سال هستند که برای برداشت وجه، به خودپردازهای بانک مراجعه، ولی به علت ناتوانی در خواندن و مشکلات جسمانی از فردی برای برداشت و انتقال وجه، تقاضای کمک کرده اند.

احمدی ابرازکرد: با انجام اقدامات پلیسی مشخص‌شد،متهم ضمن شناسایی طعمه‌های خود در اطراف خود پردازها و جلب اعتماد آنان و اخذ رمز کارت به بهانه کمک در انتقال یا برداشت وجه در فرصت مناسبی، کارت‌های عابربانک مال‌باختگان را با کارت‌های تقلبی تعویض می‌کرده‌ است.

وی ادامه‌داد: کارآگاهان پس از بررسی دقیق اظهارات مال باختگان، تصاویر به‌دست‌آمده متهم را که از سارقان سابقه‌دار بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور با بیان اینکه در بازرسی از مخفی‌گاه سارق، تعداد زیادی کارت عابربانک ،سیم کارت تلفن و... نیز کشف و ضبط شد؛گفت: متهم تاکنون در تحقیقات انجام‌شده به ۸۲ فقره کلاهبرداری از سالمندان و افراد کم‌سواد به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده‌است.

احمدی افزود: تحقیقات از این سارق سابقه‌دار برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.


میلیاردر شدن مرد شیاد با سرقت 82 کارت عابربانک در نیشابور + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه