پاکستان، افغانستان را منبع ترور خواند


پاکستان، افغانستان را منبع ترور خواند

«خواجه محمد آصف» وزیر دفاع پاکستان اعلام کرد با وجود تلاش‌های اسلام‌آباد اما حکومت طالبان پیشرفتی در زمینه مبارزه با تروریسم نداشته است.

وزیر دفاع دولت اسلام‌آباد در شبکه ایکس اظهار داشت که افغانستان منبع تروریسم علیه پاکستان است.

وی افزود افغانستان منبع تروریسم علیه پاکستان است.

خواجه آصف با انتشار پیامی در ایکس تاکید کرد با توجه به افزایش حوادث تروریستی، نیاز به تغییر اساسی در وضعیت مرزها احساس می‌شود.

خبر مرتبط
فوری/ حمله تروریستی به پایگاه نیروی دریایی/ چند نفر در پاکستان کشته شدند؟

اقتصادنیوز: مقام‌های پاکستانی امروز (سه‌شنبه) خبر دادند شماری از تروریست‌ها به یک پایگاه نیروی دریایی این کشور حمله کردند و حداقل یک سرباز را کشتند. نیروهای امنیتی هم در تیراندازی متقابل هر پنج مهاجم را از پای درآوردند.

وزیر دفاع پاکستان افزود مرزهای ما با افغانستان با مرز سنتی تمام جهان متفاوت است و در شرایط کنونی که حکومت طالبان همکاری نمی‌کند بنابراین اسلام‌آباد مجبور نیست که تمام قوانین و قراردادهای بین‌المللی را در این مرز اجرا کند.

وی پیش از این نیز در شبکه ایکس نوشته بود «پاکستان قاطعانه می‌خواهد که با تمام منابع، تروریسم را از خاکش ریشه‌کن کند. این اتفاق فارغ از این که کابل گروه‌های تروریستی را در خاکش مهار می‌کند یا خیر، روی خواهد داد».

با این حال، حکومت طالبان همواره ضمن رد فعالیت تحریک طالبان پاکستان از خاک افغانستان تاکید کرده است افغانستان نباید به دلیل مشکلات امنیتی در پاکستان سرزنش شود، عوامل این ناکامی‌ها باید در داخل پاکستان جستجو شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)