اختصاص بودجه برای مرمت مسجد سید از سوی اداره میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان


اختصاص بودجه برای مرمت مسجد سید از سوی اداره میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حمیدرضا محققیان با حضور در برنامه تلویزیونی «بهار بهار»، ضمن تشریح فعالیت های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، به برخی از اقدامات شهرداری...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حمیدرضا محققیان با حضور در برنامه تلویزیونی «بهار بهار»، ضمن تشریح فعالیت های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، به برخی از اقدامات شهرداری اصفهان در راستای حفظ و مرمت آثار تاریخی در شهر اشاره کرد و گفت: مرمت، نگهداری و ساماندهی آثاری مانند پل‌های تاریخی با کمک شهرداری انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به ترک‌های ناشی از نشست یا فرونشست در بناهای تاریخی اصفهان افزود: تحقیقات و مطالعاتی در این خصوص انجام شده است، اما نیازمند اعتبارات و بودجه کافی است تا مرمت‌ این آثار در دستور کار قرار گیرد.

اختصاص بودجه برای مرمت مسجد سید از سوی اداره میراث فرهنگی و شهرداری اصفهاناو با تاکید بر اینکه مسجد سید اصفهان نیاز به مرمت دارد، اظهار کرد: تاکنون اقداماتی به کمک مدیریت استان و شهر در این راستا انجام شده و اداره کل میراث فرهنگی نیز بودجه‌ای را برای این کار اختصاص داده است، اما حفظ و مرمت بناهای تاریخی با مالکان آن است. با این حال اداره کل میراث و شهرداری اعتباری را برای مرمت مسجد سید اختصاص داده‌اند.

اصفهان/ بهمن راعی


اختصاص بودجه برای مرمت مسجد سید از سوی اداره میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟