آماده باش کامل مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند جهت استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی


آماده باش کامل مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند جهت استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی

به گزارش رکنا، عیسی بشیری گفت: با توجه به وجود مقاصد متعدد گردشگری در شهرستان گتوند و افزایش تردد مسافران نوروزی به مقصد این شهرستان، در روزهای گذشته شاهد افزایش حجم تصادفات در محورهای...

به گزارش رکنا، عیسی بشیری گفت: با توجه به وجود مقاصد متعدد گردشگری در شهرستان گتوند و افزایش تردد مسافران نوروزی به مقصد این شهرستان، در روزهای گذشته شاهد افزایش حجم تصادفات در محورهای شهرستان بوده‌ایم. لذا به دلیل پوشش حوادث احتمالی پیش رو تیم‌های عملیاتی اورژانس شامل ۸ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورولانس و یک تیم ویژه بحران به همراه ۵۶ نفر کارشناسان پزشکی شهرستان به صورت آماده باش کامل درآمد.

وی همچنین افزود: با توجه به وجود سایت پرواز ریز پرنده پاراگلایدر در شهرستان و آغاز پرواز ورزشکاران این رشته و حضور بازدید کنندگان در سایتهای پروازی در ایام تعطیلات، نیاز به استقرار تیم‌های عملیاتی فوریت‌های پزشکی برای پوشش حوادث احتمالی می باشد.

لازم به ذکر است علاوه بر پرواز روزانه ورزشکاران با انواع ریز پرنده ها؛ بازدید روزانه تعداد زیادی از گردشگران از سد گتوندعلیا و سد تنظیمی گتوند؛ و همچنین وجود جاذبه های زیبا و سرسبز گردشگری از جمله: بخش عقیلی ،پارک گوهستان گتوند، پارک جنگلی گتوند، پارک ساحلی گتوند و ترکالکی، منطقه گردشگری پل پرزین و کیارس که از مقاصد ویژه مسافرین می باشد از دیگر چالش های پیش روی مرکز اورژانس گتوند در ایام ابتدایی سال می باشد.

علی رنجکش


آماده باش کامل مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند جهت استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی