4 میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند


4 میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند

ایسنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: بیش از چهار میلیون گردشگر از روزهای پایانی اسفند تاکنون وارد استان اصفهان شده‌اند. مهران زینلیان، عصر(پنجشنبه، ۹ فروردین) در سفر به تیران از نوروزگاه روستایی این شهرستان بازدید و اظهار...

4 میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند

ایسنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: بیش از چهار میلیون گردشگر از روزهای پایانی اسفند تاکنون وارد استان اصفهان شده‌اند.

مهران زینلیان، عصر(پنجشنبه، ۹ فروردین) در سفر به تیران از نوروزگاه روستایی این شهرستان بازدید و اظهار کرد: بیش از چهار میلیون گردشگر و مسافر از روزهای پایانی اسفند ماه تاکنون وارد استان اصفهان شده‌اند که این آمار در مقایسه با سال گذشته کاهشی بوده است.

وی افزود: بیش از ۹۵ درصد ظرفیت اسکان استان اصفهان به ویژه در کلانشهر اصفهان تکمیل شده و از اقامتگاه‌های موقت نیز که توسط ستاد تسهیلات سفر پیش بینی شده استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: مسافرانی که استان اصفهان را مقصد سفر قرار داده‌اند از ظرفیت گردشگری شهرستان‌ها نیز استفاده کرده و توزیع گردشگر در سراسر استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ نوروزگاه روستایی و عشایری در سراسر استان اصفهان ایجاد شده، خاطرنشان کرد: در این نوروزگاه‌ها برنامه‌های محلی همراه با عرضه محصولات و تولیدات صنایع دستی انجام می‌شود.

زینلیان یادآورشد: این نوروزگاه‌ها فرصتی برای استراحت مسافران و آشنایی با فرهنگ بومی هر محله شده که استقبال خوبی نیز توسط مسافران از آن شده است.

وی به برپایی ۲۰ ایستگاه امنیت و سلامت در جاده‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در این ایستگاه‌ها رانندگان توقف کرده و برای ادامه رانندگی استراحت می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه استراحت رانندگان در کاهش تصادفات نفش دارد، تصریح کرد: خواب‌آلودگی یکی از عوامل اصلی تصادفات در جاده‌های استان اصفهان بوده است.

به گفته وی، سرعت غیرمجاز و بی‌توجهی به جلو از دیگر عوامل موثر در تصادفات بوده که منجر به فوت و یا مصدومیت نیز می‌شود.

زینیلیان از افزایش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی در استان اصفهان در ایام نوروز خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ نفر جان خود را در این حوادث از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: تیم‌های گشت پلیس و راهداری برای افزایش نظارت‌ها و کنترل ترافیک فعال شده‌اند تا شاهد افزایش حوادث نباشیم.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان