مسافران ناپدید شده تهرانی در جنگل‌های عباس آباد مازندران پیدا شدند + فیلم


مسافران ناپدید شده تهرانی در جنگل‌های عباس آباد مازندران پیدا شدند + فیلم

به گزارش رکنا، مهدی محسنی رییس جمعیت هلال احمر عباس آباد روز جمعه افزود : این افراد جوان حوالی ساعت ۲۰ دیروز به علت عدم آشنایی به مسیر و موقعیت منطقه در این عرصه جنگلی گم...

به گزارش رکنا، مهدی محسنی رییس جمعیت هلال احمر عباس آباد روز جمعه افزود : این افراد جوان حوالی ساعت ۲۰ دیروز به علت عدم آشنایی به مسیر و موقعیت منطقه در این عرصه جنگلی گم می شوند که طی تماس تلفنی و اطلاع از مرکز پیام جمعیت هلال احمر استان مازندران مبنی بر گم شدن این افراد موضوع برای یافتن و جست و جوی این مفقود شدگان در دستور کار قرار می گیرد.

وی اظهار کرد : سرانجام با ارزیابی دقیق منطقه و کسب اطلاعات در باره مختصات محل مفقود شدن این افراد عملیات جست و جو با همراهی امداد گران، نیروهای هلال احمر و انتظامی برای یافتن این افراد انجام می گیرد که در نهایت پس از ۶ ساعت جست و جو آن ها را در جوار آبشار جینگوم جنگل تیلار کنار پیدا شدند و این سه جوان بدون هیچگونه مصدومیت به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

عباس آباد با برخورداری از سه نقطه شهری شامل سلمانشهر، عباس آباد، کلارآباد و ۴۹ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد و به علت همسایگی با ساحل، جنگل های هیرکانی و نقاط دیدنی زیبا از دیرباز تاکنون خاستگاه میلیون ها مسافر و گردشگر به ویژه در ایام نوروز بوده است.


مسافران ناپدید شده تهرانی در جنگل‌های عباس آباد مازندران پیدا شدند + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


10 سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور