شکست تلخ یاران علیپور در بازی حساس


شکست تلخ یاران علیپور در بازی حساس

ورزش سه: ژیل ویسنته در حضور ۵۸ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل فامالیکائو مغلوب شد. در یکی از مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته در حالی که علی علیپور را مثل بازی‌ها قبل در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۹ امشب...

شکست تلخ یاران علیپور در بازی حساس

ورزش سه: ژیل ویسنته در حضور ۵۸ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل فامالیکائو مغلوب شد.

در یکی از مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته در حالی که علی علیپور را مثل بازی‌ها قبل در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۹ امشب (به وقت ایران) در استادیوم سیداجه د بارسلوس به مصاف فامالیکائو رده هشتمی رفت.

یاران علیپور که طی چهار مسابقه اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده و سه تساوی و یک شکست داشتند، در بازی امشب مقابل فامالیکائو نیز نتوانستند امتیاز بگیرند و یک باخت دیگر را متحمل شدند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته با وجود اینکه بخاطر هم‌امتیاز بودن با فامالیکائو می‌توانست شرایط خوبی در صورت کسب پیروزی پیدا کند، با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا ۲۸ امتیازی و در جایگاه نُهم جدول لیگ برتر پرتغال بماند و فرصت قرار گرفتن در رتبه هشتم را از دست بدهد.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که در این فصل ۱۲ بازی در لیگ برتر پرتغال انجام داده و دو گل به ثمر رسانده و همچنین در آخرین مسابقه تیمش موفق به گلزنی مقابل براگا شده بود، امشب در حضور ۵۸ دقیقه‌ای برابر فامالیکائو نتوانست این کار را انجام بدهد.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»