اردوغان برای اسرائیل خط و نشان کشید


اردوغان برای اسرائیل خط و نشان کشید

اردوغان تاکید کرد: مادامی که فلسطینیان آزادی و خاک‌شان را که اشغال شده است، پس نگیرند و کشور مستقل‌شان به پایتختی بیت‌المقدس را احیا نکنند، دست از تلاش برنخواهیم داشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رییس جمهور ترکیه گفته که این کشور سخت در تلاش است تا با اعمال فشار بر تل‌آویو، اسراییل را مجبور به تبعیت از قطعنامه جدید شورای امنیت مبنی بر آتش‌بس در غزه کند.

رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه می‌گوید که آنکارا تلاش‌های خود برای اعمال فشار بر اسراییل را به منظور وادار کردن آن به تبعیت از قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه، تشدید می‌کند.

اردوغان دراین‌باره گفت: پس از قطعنامه شورای امنیت مبنی بر آتش‌بس فوری(در غزه)، سخت در تلاش هستیم تا فشار را بر اسراییل تشدید کنیم.

خبر مرتبط
اردوغان از خجالت اسرائیل درآمد/ باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کرد

اقتصادنیوز: «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه روز چهارشنبه گفت به رژیم صهیونیستی باید فشار بیشتری وارد کرد تا به آتش‌بس در غزه پایبند شود.

وی تاکید کرد: مادامی که فلسطینیان آزادی و خاک‌شان را که اشغال شده است، پس نگیرند و کشور مستقل‌شان به پایتختی بیت‌المقدس را احیا نکنند، دست از تلاش برنخواهیم داشت.

اردوغان افزود: هر کاری که از دستمان بربیاید و در توانمان باشد، انجام می‌دهیم ‌و با تمام منابعی که در اختیار داریم، از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنیم و همچنان به کمک ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: کسانی که به فلسطینیان دلیری که از خاک‌شان دفاع می‌کنند، برچسب «تروریست» می‌زنند و آنها که برای حامیان اسراییل خوش‌رقصی می‌کنند، حق ندارند یک کلمه به ما حرف بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!