بوستان‌های پایتخت در روز طبیعت بعد از اذان مغرب آماده پذیرایی از شهروندان است


بوستان‌های پایتخت در روز طبیعت بعد از اذان مغرب آماده پذیرایی از شهروندان است

سخنگوی شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع در شب‌های قدر و روز طبیعت خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، عبدالمطهر محمدخانی روز شنبه با اشاره به تقارن شب‌های قدر با روز طبیعت، گفت: برنامه‌های متنوعی برای این ۲ روز با رنگ و بوی ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) طراحی شده که در بوستان‌ها و دیگر مراکز مهم شهر بعد از افطار اجرایی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع)، افزود: در این شب‌ها در بوستان لاله برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت شب‌های قدر طراحی شده همچنین رویداد فاخر فرهنگی «شهر شهدا» نیز در فرهنگسرای خاوران آماده میزبانی از شهروندان است.

سخنگوی شهرداری تهران با اعلام اینکه همه بوستان‌های پایتخت آماده پذیرایی از شهروندان محترم است خاطرنشان کرد: در بهار امسال سازمان بوستان‌ها و فضای سبز برنامه‌های ویژه‌ای برای زیباسازی شهر و تجهیز و مراقبت از پارک‌ها اجرایی کرده و در همه ایام نوروز و ماه مبارک از جمله روز طبیعت پس از اذان مغرب پذیرای همشهریان عزیز خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری آیین روز ملی پرچم در روز ۱۲ فروردین، اضافه کرد: این برنامه امسال هم در منطقه گردشگری عباس‌آباد باحضور نمایندگان کشور‌های خارجی و شهردار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

محمدخانی ابراز امیدواری کرد مجموعه برنامه‌های فرهنگی-مذهبی پیش‌بینی شده بتواند موجبات رضایت شهروندان محترم را در واپسین روز‌های تعطیلات نوروزی همزمان با شب‌های پر برکت قدر فراهم کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز