ستاره جدید استقلال در انتظار اشاره جواد نکونام


ستاره جدید استقلال در انتظار اشاره جواد نکونام

خرید زمستانی نکونام همچنان به دنبال فرصتی برای نشان دادن توانایی‌هایش در زمین است

مصدومیت شدید کوین یامگا و دوری طولانی مدت او از ترکیب استقلال باعث شد تا مدیران باشگاه به دنبال انتخاب بازیکنی باشند که بتواند به صالح حردانی در ادامه فصل کمک کرده و خرید جدید به همراه این بازیکن، جای خالی ستاره فرانسوی را در سمت راست ترکیب تیم نکونام پر کنند.

آبی‌ها برای این موضوع دست روی میلاد فخرالدینی گذاشتند. بازیکنی که پیش از این سابقه حضور در لباس استقلال را داشت و او به عنوان کاپیتان آلومینیوم اراک از این تیم جدا شد تا بتواند به تیم اسبقش بازگردد.

با این حال فخرالدینی تاکنون نتوانسته است از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان برود. انتخاب جواد نکونام و کادر فنی برای ترکیب اصلی در شرایط فعلی، صالح حردانی است. بازیکنی که در اوج به سر می‌برد و حتی عملکرد خوب او نیز باعث شد تا امیر قلعه نویی این بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کند که حتی منجر به ثبت یک پاس گل برای صالح نیز شد.

ستاره جدید استقلال در انتظار اشاره جواد نکونام

ستاره جدید استقلال در انتظار اشاره جواد نکونام

برگزاری فیفا دی و حضور صالح حردانی در تیم ملی باعث شد تا فخرالدینی در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان مدت زمان به نسبت بیشتری را به میدان برود. این بازیکن در تلاش است که تا آغاز دوباره رقابت‌های لیگ و جدال مقابل مس رفسنجان، فرصتی بیشتر از یک بازیکن تعویضی را به دست بیاورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی