شروع تظاهرات چهار روزه ضدنتانیاهو در قدس اشغالی


شروع تظاهرات چهار روزه ضدنتانیاهو در قدس اشغالی

اقتصادنیوز: مخالفان ائتلاف حاکم بر اسرائیل برای برگزاری یک تظاهرات بزرگ چهار روزه در مقابل کنست (پارلمان) این رژیم در قدس اشغالی تجمع کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» با اشاره به برگزاری تظاهرات مخالفان کابینه «بنیامین نتانیاهو» در قدس اشغالی، کناره‌گیری نخست‌وزیر و برگزاری انتخابات زودهنگام را خواسته معترضان اعلام کرد.

برگزار کنندگان این تظاهرات چهار روزه همچنین از سران رژیم صهیونیستی خواستند تا از مواضع خود در قبال مقاومت فلسطین عقب‌نشینی کرده و آتش‌بس‌ فوری را بپذیرند تا اسرای صهیونیست، هرچه زودتر آزاد شوند.

خبر مرتبط
جنجال بستری شدن نتانیاهو در بیمارستان/ خشم مخالفان بی بی از پنهان‌کاری‌اش

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل در حالی دوباره در بیمارستان بستری شد که مخالفان به خاطر پنهان‌کاری وی درباره وضعیت سلامتش، به دیوان عالی این رژیم شکایت کرده اند.‌

قرار است تظاهرکنندگان که از سراسر سرزمین‌های اشغالی به شهر قدس آمده اند، علاوه بر تجمع در مقابل کنست، در مقابل اقامتگاه نتانیاهو و دیگر نقاط کلیدی این شهر تجمع کرده و خواهان عزل نخست وزیر شوند.

مخالفان نتانیاهو، آتش‌بس در غزه و توقف جنگ علیه این باریکه را پایان حیات سیاسی وی می‌دانند و معتقدند که «بی‌بی» با انگیزه حفظ قدرت و فرار از تبعات شکست در عملیات طوفان الاقصی، به جنگ ادامه می‌دهد.

خبر مرتبط
مقام اروپایی: اسرائیل عامل وقوع یک فاجعه بی‌پایان است

اقتصادنیوز: دستیار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، بی‌توجهی اسرائیل به ایجاد کشور فلسطین را عامل وقوع یک فاجعه بی‌پایان دانست.

تظاهرات علیه نتانیاهو در حالی ادامه دارد که وی، امروز عصر برای عمل فتق، در بیمارستانی در قدس اشغالی بستری شد. پنهان‌کاری درباره وضعیت سلامتش از جمله دیگر مسائل مورد اعتراض مخالفان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیپ المیرا شریفی مقدم را در کنسرت ببینید!