دیدگاه مشترک حامد بهداد و علی انصاریان درباره زندگی + فیلم


دیدگاه مشترک حامد بهداد و علی انصاریان درباره زندگی + فیلم

به گزارش رکنا، حامد بهداد در یک برنامه درباره طرز زندگی کردن خودش و تفکراتش گفت؛ او گفت: بازیگری کرده ام حتی به غلط اما همان زیبا و عالی بود. نه تنها دفاع می کنم بلکه لذت می...

به گزارش رکنا، حامد بهداد در یک برنامه درباره طرز زندگی کردن خودش و تفکراتش گفت؛ او گفت: بازیگری کرده ام حتی به غلط اما همان زیبا و عالی بود. نه تنها دفاع می کنم بلکه لذت می برم از زندگی کردن حتی به غلط. پشیمانی یعنی چه؟ زندگی کردم آن لحظه را و وجود داشتم به غلط. اصلا چه کسی تعیین می کند درست و غلط چیست؟ پشیمانی برای چه؟ برای اینکه زنده بودم؟ یا مثلا یک فیلمی را بد بازی کردم و یک فیلم را خوب. یا اینکه یک رفتارم در جامعه غلط بوده؛ بعد اخلاق این را تعیین می کند؟ قدرت این را تعیین می کند؟ از لا به لای همین دست و پازدن های غلط که شاید شما انتظار پشیمانی از صاحبش را داری یکهو پختگی از آنجا درمی آید. چه قوی زیبایی که جوجه اردک زشت بوده و چه پروانه ها که در پیله بود. هرچه زشت تر زیباتر؛ هرچه سیاه تر سفیدتر.

زنده یاد علی انصاریان نیز در برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی به این نکته اشاره کرده بود که ؛ زندگی کن چه خوب چه بد؛ لذت ببر از زندگی ات حتی به غلط.


دیدگاه مشترک حامد بهداد و علی انصاریان درباره زندگی + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی