کشف بیش از 330 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه شیراز


کشف بیش از 330 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه شیراز

به گزارش رکنا، سردار رضا بنی اسدی‌فر گفت: همکاران بنده در معاونت مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه شیراز با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد فنی پرونده‌ها، از جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر...

به گزارش رکنا، سردار رضا بنی اسدی‌فر گفت: همکاران بنده در معاونت مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه شیراز با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد فنی پرونده‌ها، از جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط فردی از استان‌های جنوبی کشور مطلع می‌شوند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های لازم و رصد فنی و پلیسی و اقدام و اشراف اطلاعاتی و تعامل سازنده پلیس فرودگاه شیراز با پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان لرستان، در قالب چند تیم عملیاتی در محور مواصلاتی استان خوزستان به استان لرستان (شهرستان پلدختر) مستقر و با تحت کنترل قرار دادن مسیر‌های ورودی موفق به شناسایی خودروی مذکور شده و قاچاقچی موصوف با یک دستگاه کشنده تریلر در شهرستان پلدختر متوقف و دستگیر می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از دلالت خودرو به یگان با بازرسی تکمیلی و تخصصی، ماموران موفق شدند ۳۳۲ کیلو و ۴۲۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در قسمت کف کشنده تریلر جاسازی شده بود را کشف کنند.

بنابر اعلام سایت پلیس، سردار بنی اسدی‌فر تصریح کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده جهت شناسایی سایر مرتبطان و سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان تأکید و خاطر نشان کرد: پلیس فرودگاه و راه آهن کشور آماده دریافت هرگونه گزارش مردمی در این رابطه هستند و هموطنان عزیز می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ اخبار خود را منعکس کنند.


کشف بیش از 330 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه شیراز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا