خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال


خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال

خوشبختانه احتمال بازگشت کوین یامگابه فوتبال حرفه‌ای صفر نشده و او همچنان امیدوار است تا دوباره پیراهن استقلال را بر تن کند.

خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال

به گزارش راهبرد معاصر؛ زمستان پارسال وقتی کوین یامگا در اثر برخورد با امید حامدی‌فر دچار مصدومیت شد و بارها چشم خود را به تیغ جراحی سپرد، این بحث به میان آمد که شاید او برای همیشه دوران فوتبال خودش را باید تمام‌شده تلقی کند؛ وقتی اعلام شد یامگا تا پایان فصل اجازه حضور در مسابقات را ندارد و نمی‌تواند به طور جدی تمرین کند، این شایعه بیش از پیش تقویت شد ولی حالا امیدی در رابطه با وضعیت جسمانی او پدیدار شده است. البته هنوز هم نمی‌توان با قاطعیت گفت که کوین حتما به فوتبال حرفه‌ای برمی‌گردد اما روند درمانش استقلالی‌ها را امیدوار کرده است.

بلافاصله پس از آسیب‌دیدگی شدید یامگا، باشگاه استقلال هماهنگ کرد تا یکی از متخصصین چشم‌پزشکی جهان که دکتری ایرانی محسوب می‌شود، مداوای او را دست بگیرد و همین اتفاق هم رخ داد. جراحی‌های متعددی روی چشم بازیکن استقلال انجام شد و وقتی او پرونده پزشکی‌اش را به چند چشم‌پزشک در فرانسه نشان داد، همگی کار همتای ایرانی خود را تایید کرده و به کوین تاکید کردند اصلا پزشک معالجش را عوض نکند چون روند معالجه او به درستی در حال پیش رفتن است.

یامگا از اسفند ماه سر تمرین استقلال حاضر شد و همزمان با تمرین آبی‌پوشان، راه رفتن دور زمین فوتبال را استارت زد تا عضلاتش بیدار باقی بمانند. او همچنین اواخر اسفند از کادر پزشکی معالجش اجازه گرفت تا بتواند کنار زمین بغل پا هم بزند و این خبر خوبی برای همه استقلالی‌ها بود چون باعث می‌شد پاهایش با توپ غریبه نشوند.

کوین برای فوتبال بازی کردن در فصل آینده حتما باید بدن‌سازی کند و البته قبل از آن چشمش به حدی از بینایی برسد که از نظر پزشک برای فوتبال بازی کردن کافی باشد. قرار شده اگر بینایی او به حد معینی رسید و تمرینات و تحرک شدید برای چشمش مشکلی نداشته باشد، مجوز چنین کاری صادر شود.

بازگشت یامگا در زمستان؟
استقلالی‌ها می‌گویند فعلا مهم‌تر از بازگشت کوین یامگا به مستطیل سبز، دیدن او بدون عینک آفتابیِ اجباری و مطلوب‌شدن شرایط بینایی‌اش است. این‌طور که در تمرینات استقلال صحبت می‌کنند، اگر همه چیز به بهترین شکل جلو برود و روند بهبودی چشم یامگا متوقف نشود، احتمال دارد او زمستان امسال و در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌وچهارم بتواند به میدان بازگردد. البته که این مسئله قطعی نیست و همه‌چیز به روند درمانی بستگی دارد که طی حداقل ۵ ماه آتی طی خواهد شد ولی در صورتی که شرایط در بهترین حالت ممکن باشد، شاید یامگا بتواند نیم‌فصل دوم فصل بعد را به عنوان بازیکن سپری کند.

در واقع حداکثر تا تابستان امسال مشخص خواهد شد که این بازیکن به عرصه فوتبال بازخواهد گشت یا متاسفانه دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند./ خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس