امدادرسانی به 1244 نفر حادثه‌دیده تصادفات در چهارمحال و بختیاری


امدادرسانی به 1244 نفر حادثه‌دیده تصادفات در چهارمحال و بختیاری

به گزارش رکنا، مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حوادث ایام نوروز و امدادرسانی در این ایام، اظهار داشت: از 24 اسفندماه سال گذشته تا پایان ایام نوروز...

به گزارش رکنا، مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حوادث ایام نوروز و امدادرسانی در این ایام، اظهار داشت: از 24 اسفندماه سال گذشته تا پایان ایام نوروز مجموعا به یک هزار و 339 حادثه دیده خدمت رسانی شد.

وی با اشاره به 27 پایگاه امداد و نجات نوروزی در استان که در این ایام مشغول خدمت رسانی بودند، مطرح کرد: 13 پایگاه جاده‌ای ثابت، 4 پابگاه امدادی موقت، 5 پایگاه امدادی کوهستان، 4 تیم توانی بانوان و یک پایگاه واکنش سریع در این مدت فعالیت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره وقوع 52 حادثه در این ایام در سطح استان، مطرح کرد: یک هزار و 339نفر و 406 خانوار در این مدت دچار حادثه شدند.

مثنوی با اشاره به فعالیت 185نیروی امدادی در قالب 58 تیم عملیاتی گفت: به یک هزار و 244 نفر امدادرسانی شد، همچنین 80 نفر مصدوم و 21 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با اشاره به نجات 791 نفر از حوادث و فوت 4 نفر در حوادث، خاطرنشان کرد: رهاسازی یک هزار و 164 نفر از برف و کولاک در استان نیز در این ایام صورت گرفت.


امدادرسانی به 1244 نفر حادثه‌دیده تصادفات در چهارمحال و بختیاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!