رصد و بررسی علل تصادفات نوروزی استان اصفهان در کمیته پیگیری و رصد تصادفات


رصد و بررسی علل تصادفات نوروزی استان اصفهان در کمیته پیگیری و رصد تصادفات

به گزارش رکنا از اصفهان؛ محمد یوسف زاده، مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان از برگزاری جلسه کمیته پیگیری و رصد تصادفات استان خبر داد و بیان کرد: بر اساس بررسی تصادفات روزهای اخیر، ۱۵ تقاطع و...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ محمد یوسف زاده، مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان از برگزاری جلسه کمیته پیگیری و رصد تصادفات استان خبر داد و بیان کرد: بر اساس بررسی تصادفات روزهای اخیر، ۱۵ تقاطع و محور حادثه خیز استان توسط پلیس راهور مشخص شد و هماهنگی لازم در راستای اقدامات کوتاه مدت مانند آشکار سازی و نصب بنرهای هشدار در نقاط مذکور توسط دستگاههای مرتبط انجام شد.

وی ادامه داد: نقش کاهش سرعت در محورها و تاثیر آن در کاهش تلفات نیز بررسی شد و راهکارهای کاهش متوسط سرعت نیز مورد بررسی قرار گرفت.

یوسف زاده عنوان کرد: یکی از مصوبات این جلسه، ارسال پیامک هشدار به رانندگان در مبادی ورودی استان جهت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بود که با هماهنگی به عمل آمده مقرر شد ارسال پیامک های هشداری در تمامی محورهای ورودی استان انجام شود.

وی با تأکید بر فرهنگ سازی در رانندگی ایمن، ادامه داد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در راستای انتشار مطالب مرتبط با کاهش تصادفات، یکی دیگر از مصوبات این جلسه بود که می‌تواند نقش مؤثری در کاهش تخلفات و حوادث داشته باشد.

یوسف زاده اظهار کرد: مقرر شد شهرداری اصفهان نسبت به نصب بنر و ارائه تذکرات لازم در حاشیه بزرگراه‌ها و معابر ناایمن شهر جهت جلوگیری از بروز حوادث رانندگی اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گفت: همچنین به فرمانداران شهرستان‌های استان نیز تأکید شد در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسات شورای ترافیک و کمیته پیگیری و رصد تصادفات شهرستان اقدام کنند.

اصفهان/ بهمن راعی


رصد و بررسی علل تصادفات نوروزی استان اصفهان در کمیته پیگیری و رصد تصادفات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل