دبیر شورای عالی امنیت ملی عازم آستانه شد/ هیاتی از مجلس به سوریه می‌رود


دبیر شورای عالی امنیت ملی عازم آستانه شد/ هیاتی از مجلس به سوریه می‌رود

« علی اکبر احمدیان » دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (سه شنبه ۱۴ فروردین) برای شرکت در نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو شانگهای در رأس هیأتی عالی رتبه عازم آستانه شد. نائب رئیس...

« علی اکبر احمدیان » دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (سه شنبه ۱۴ فروردین) برای شرکت در نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو شانگهای در رأس هیأتی عالی رتبه عازم آستانه شد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس : هیاتی از مجلس به سوریه می‌رود

به گزارش رکنا از خانه ملت ، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که به دنبال تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، هیاتی از مجلس شورای اسلامی برای بررسی ابعاد این جنایت عازم سوریه خواهد شد.

ابراهیم عزیزی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در اقدام بی‌شرمانه کنسولگری ایران را در دمشق مورد حمله قرار داد که به دنبال آن تعدادی از مستشاران نظامی ایران به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: قرار است بعد از هماهنگی‌های لازم هیاتی از مجلس شورای اسلامی برای بررسی ابعاد این جنایت به سوریه اعزام شده و گزارشی را تهیه کند؛ همچنین کمیسیون امنیت ملی هفته آینده در اولین جلسه خود به بررسی ابعاد این موضوع می‌پردازد.


دبیر شورای عالی امنیت ملی عازم آستانه شد/ هیاتی از مجلس به سوریه می‌رود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها