غزه آهنگ متفاوت محسن توسلی منتشر شد


غزه آهنگ متفاوت محسن توسلی منتشر شد

سه خواننده از کشورهای مختلف در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس نماهنگ و تک آهنگ «غزه» را در قالب یک اثر سه زبانه پیش روی مخاطبان قرار دادند.

نماهنگ و تک آهنگ سه زبانه « غزه » عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات موسیقایی منتشر شده در حوزه مقاومت فلسطین بر علیه رژیم صهیونیستی است که با همراهی سه خواننده از کشورهای مختلف توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پیش روی مخاطبان قرار داده شده است.

محسن توسلی یکی از خوانندگان این اثر سه زبانه و از جمله خوانندگان ترانه‌های انقلابی که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته پیش از این بیان کرد: آنچه انجام گرفته ارادتی ناقابل به مردم مظلوم غزه و شهیدان کودک و نوجوانی است که طی هفته‌های گذشته مظلومانه به دست رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت رسیدند که امیدوارم مورد رضایت مردم قرار بگیرد.

مرتضی حیدری آل‌کثیر شاعر بخش عربی، قاسم صرافان شاعر بخش فارسی، محمد عباسیان شاعر بخش انگلیسی، محمد قندولی از مجموعه «فرقه الرضوان» لبنان خواننده بخش عربی، محسن توسلی خواننده بخش فارسی، هادی چتیلا خواننده بخش انگلیسی این تک‌آهنگ هستند. ضمن اینکه امید رهبران آهنگساز و میکس و مسترینگ و پیام تونی ارکستر زهی دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی