صدور اعلان قرمز اینترپل برای متهم پرونده کلاهبرداری بزرگ در ارومیه


صدور اعلان قرمز اینترپل برای متهم پرونده کلاهبرداری بزرگ در ارومیه

به گزارش رکنا، این وکیل درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: اعلان قرمز مدیرعامل «شرکت سدنا تجارت آتیه موسوم به کوروش کمپانی ارومیه» به دستور دادستان مرکز استان و توسط پلیس اینترپل صادر شد....

به گزارش رکنا، این وکیل درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: اعلان قرمز مدیرعامل «شرکت سدنا تجارت آتیه موسوم به کوروش کمپانی ارومیه» به دستور دادستان مرکز استان و توسط پلیس اینترپل صادر شد. تعداد شاکی‌ها در این پرونده تقریباً به ۴۰۰ نفر رسیده و در حال افزایش است.

یک شرکت و یک مؤسسه به بهانه فعالیت در بازارهای مالی، فارکس و بازارهای مالی ارز دیجیتال و واردات و صادرات اقدام به جذب سرمایه از مردم کرده تا درصدی سود به آنها بدهند و تا مدتی هم برای اعتمادسازی مبالغی با سودهای چشمگیری پرداخت کردند اما به یک باره واریزی سودها از یک سال قبل قطع و بنا به اظهارات موکلان متهم اصلی و مدیر عامل شرکت متواری شده است و تکلیف بالای هزار میلیارد تومان پول مردم مشخص نیست و کسی از آن اطلاعی ندارد.

مدیرعامل شرکت اکنون در ایران نیست و گویا در ترکیه است و او مدعی است که عمده سرمایه واریز شده مردم در دست همکاران شرکت و کارمندان اوست؛ غافل از اینکه طرف قرارداد ایشان است.

پول مردم به اعتبار و اعتماد وی و شرکت به حساب سایر اشخاص واریز شده است. او مدعی است که مردم از کارمندان شرکت شکایت کنند؛ در حالی که کارمندان و دست اندرکاران می‌گویند پول‌ها را از طریق تتر به حساب خود مدیرعامل انتقال داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت و مدیرعامل مؤسسه زن و شوهر هستند و پرونده را به مقامات قضایی سپردیم تا موضوع را بررسی کنند و ببینیم کلاهبردار اصلی کیست؟


صدور اعلان قرمز اینترپل برای متهم پرونده کلاهبرداری بزرگ در ارومیه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اصرار بارسلونا به جذب ستاره بایرن