قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی / در ارومیه رخ داد


قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی / در ارومیه رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق شکری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته ۱۴ فروردین ماه برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از محلات...

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق شکری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته ۱۴ فروردین ماه برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات اولیه کاراگاهان جنایی مشخص شد مقتول با یک نفر درگیر و به قتل رسیده و در نهایت قاتل نیز متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: به جهت حساسیت موضوع دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی استان قرار گرفته و با به کارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم، در کمتر از ۵ ساعت متهم حین فرار در محور "زنجان – قزوین" دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شد.

وی گفت: متهم در مواجهه با دلایل و مدارک کافی، به جرم ارتکابی با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کرد.

سرهنگ شکری خاطرنشان کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.


قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی / در ارومیه رخ داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


2 عکس شیک المیرا شریفی خارج از صدا و سیما ! / خانم مجری هنوز ممنوع التصویر است !