مرد کارتن خواب پای بریده را دزدید و خورد / در صحنه تصادف یک مرد با قطار رخ داد + عکس


مرد کارتن خواب پای بریده را دزدید و خورد  / در صحنه تصادف یک مرد با قطار رخ داد + عکس

به گزارش رکنا، 22مارس2024 (سوم فروردین) تصادف هولناکی در شهرستان کرن کالیفرنیا رخ داد. آن روز مرد ناشناسی در حال عبور از ریل راه‌آهن بود که بنا به دلایلی نامعلوم با قطاری که...

به گزارش رکنا، 22مارس2024 (سوم فروردین) تصادف هولناکی در شهرستان کرن کالیفرنیا رخ داد. آن روز مرد ناشناسی در حال عبور از ریل راه‌آهن بود که بنا به دلایلی نامعلوم با قطاری که از آنجا عبور می‌کرد تصادف کرد. شدت تصادف به حدی بود که مرد ناشناس جان باخت و پاهای او قطع شد. اما این همه ماجرا نبود، چراکه دقایقی بعد از این حادثه شاهدان مردی را دیدند که به محل تصادف رفت و پس از دزدیدن یکی از پاهای قربانی تصادف از آنجا گریخت.

شاهدان که از دیدن این صحنه شوکه شده بودند، با پلیس تماس گرفتند و با حضور مأموران در محل تحقیقات آغاز شد، اما اثری از سارق پا نبود. درحالی‌که تحقیقات درباره تصادف و همچنین یافتن پای دزدیده ادامه داشت، این بار افرادی با پلیس تماس گرفتند و ماجرای عجیبی را گزارش کردند. آنها گفتند که مردی در نزدیکی ایستگاه‌ راه‌آهن درحالی‌که یک پای بریده در دستش دیده می‌شود، قصد خوردن آن را دارد.

به‌دنبال این تماس، مأموران راهی محلی شدند که شاهدان نشانی‌اش را داده بودند و به این ترتیب سارق پا که مردی 27 ساله به‌نام رزندو تلز است، دستگیر شد. بررسی‌ها نشان می‌‌داد که این مرد یک بی‌خانمان است که به ‌گفته ساکنان منطقه، اغلب در محلی خلوت و متروکه در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن می‌خوابید. مأموران در ادامه به بررسی تصاویر ضبط‌شده در دوربین‌های مداربسته پرداختند و جزئیات بیشتری از این ماجرا به ‌دست آوردند. دوربین صحنه‌‌ای را ضبط کرده بودند که مرد بی‌خانمان پس از سرقت پای قطع‌شده قصد خوردن آن را داشت.

به این ترتیب، مرد بی‌خانمان به اتهام سرقت اعضای بدن و تلاش برای خوردن آن بازداشت شد و قرار است به‌زودی در دادگاهی در کالیفرنیا به همین اتهام محاکمه شود.


مرد کارتن خواب پای بریده را دزدید و خورد  / در صحنه تصادف یک مرد با قطار رخ داد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!