واعظی: شورای نگهبان در انتخابات طوری عمل کند که مردم حق انتخاب داشته باشند


واعظی: شورای نگهبان در انتخابات طوری عمل کند که مردم حق انتخاب داشته باشند

«به هر حال انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که شورای نگهبان این حق را برای مردم قائل شود و طوری تائید صلاحیت کند که مردم حق انتخاب داشته باشند لذا اگر به روش قبل باشد هیچ امیدی به آینده نیست که طوری تایید صلاحیت کنند که از قبل مشخص باشد یک نفر رأی می‌آورد.»

رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم گفت: منتخبان مجلس دوازدهم باید بتوانند هم صدای مردم در مجلس باشند و هم این که گوش شنوای آن‌ها باشند؛ نه فقط زمانی که رأی می‌خواهند، در کل ۴ سال باید با مردم در ارتباط باشند.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی درباره باید‌ها و نباید‌های مجلس دوازدهم گفت: هم نمایندگان مجلس دوازدهم و هر مجلس دیگری باید گوش شنوای مردم باشند و بر اساس قوانینی که تصویب می‌کنند نظارت کنند تا دولت در همان ریل حرکت و عمل کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم یادآور شد: این‌که گروهی در انتخابات می‌گفتند کسانی را در لیست می‌گذاریم که طرفدار دولت باشند یعنی نظارتی که مهم‌ترین عامل است را می‌گیرند.

وی تاکید کرد: منتخبان مجلس دوازدهم باید بتوانند هم صدای مردم در مجلس باشند و هم این که گوش شنوای آن‌ها باشند؛ نه فقط زمانی که رأی می‌خواهند، در کل ۴ سال باید با مردم در ارتباط باشند.

واعظی در پاسخ به این‌که امروز اصلی‌ترین مشکل و چالش کشور چه می‌دانید، عنوان کرد: مشکل اصلی کشور این است که ابتدا دولت ضعیف است. دوم اینکه معیشت مردم را خوب نمی‌تواند تامین کند و گرانی‌ها کمر مردم را شکسته است و یک مقداری الان باید با نسل جوان بیشتر مدارا کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای انتخابات ریاست جمهوری در ۱۴۰۴ جریان متبوع وی دست به چهره سازی خواهد زد، اظهار داشت: ما برای انتخابات مجلس هم چهره داشتیم، اما متاسفانه خیلی‌ها را در سراسر کشور رد کردند.

رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم تاکید کرد: به هر حال انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که شورای نگهبان این حق را برای مردم قائل شود و طوری تائید صلاحیت کند که مردم حق انتخاب داشته باشند لذا اگر به روش قبل باشد هیچ امیدی به آینده نیست که طوری تایید صلاحیت کنند که از قبل مشخص باشد یک نفر رأی می‌آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی