رسانه: در صورت تمرکز نیروهای روسی در یک بخش ارتش اوکراین از بین می رود


رسانه: در صورت تمرکز نیروهای روسی در یک بخش ارتش اوکراین از بین می رود

به گفته افسران ارشد اوکراینی ناشناس، استفاده فعال از بمب های هدایت شونده و مزیت عددی قابل توجه ارتش روسیه "چشم انداز نظامی تاریک" را برای نیروهای مسلح اوکراین ایجاد می کند.

به گزارش اسپوتنیک، نسخه اروپایی روزنامه پولیتیکو با اشاره به افسران بلندپایه اوکراینی ناشناس که زیر نظر فرمانده کل سابق نیروهای مسلح اوکراین والری زالوژنی خدمت می کردند، گزارش می دهد، در صورتی که ارتش روسیه تمام نیروهای خود را برای حمله به یک بخش از جبهه متمرکز کند، نیروهای مسلح اوکراین قادر به مهار تهاجم در منطقه منطقه نظامی شمالی نخواهند بود.
به گفته آنها، خطر بزرگ فروپاشی جبهه در منطقه ای که روسیه تصمیم می گیرد نیروهای خود را برای حمله متمرکز کند، وجود دارد. آنها توضیح دادند که استفاده فعال از بمب های هدایت شونده و مزیت عددی قابل توجه ارتش روسیه "چشم انداز نظامی تاریک" را برای نیروهای مسلح اوکراین ایجاد می کند. این منابع خاطرنشان کردند که این عوامل به نیروهای مسلح روسیه اجازه می دهد "به خط مقدم نفوذ کرده و آن را در مناطق خاصی منهدم کنند."
همانطور که یک منبع عالی رتبه ناشناس در نیروهای مسلح اوکراین به این نشریه گفت، در حال حاضر به دلیل فقدان فناوری های تسلیحاتی جدی که بتواند برتری عددی روسیه را جبران کند، هیچ کس نمی تواند به اوکراین در مهار حمله نیروهای مسلح روسیه کمک کند. . وی افزود: "ما چنین فناوری‌هایی نداریم و غرب نیز به مقدار کافی از آن‌ها برخوردار نیست."
در 2 آوریل، وزارت دفاع روسیه از بهبود موقعیت تاکتیکی ارتش روسیه در چندین جهت از جمله Vremev، دانتسک جنوبی و خرسون خبر داد. سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه، در کنفرانسی موضوعی با رهبری نیروهای مسلح روسیه، گفت که از ابتدای سال میلادی تاکنون، مجموع تلفات نیروهای مسلح اوکراین از 80 هزار نفر و 14 هزار سلاح و تجهیزات شامل 1.2 هزار تانک و خودروی زرهی فراتر رفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت