نمایشگاه کتاب امسال کجا برگزار می‌شود؟


نمایشگاه کتاب امسال کجا برگزار می‌شود؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمهیدات خوبی برای نمایشگاه کتاب امسال اندیشیده شده و نمایشگاه کتاب امسال در مصلی برگزار می‌شود.

«محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه پانزدهم فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه قرآن ، گفت: حضور مردم در نمایشگاه قرآن برای همه ما خارج از تصور بود. بخش عفاف و حجاب و پوشش اسلامی و دیگر بخش‌ها با استقبال بسیار خوبی روبرو شد که جای تقدیر و تشکر دارد. ان‌شاءالله با توکل به خدا بتوانیم در سال‌های آینده از لحاظ کمی و کیفی به این اشتیاق و مطالبه مردم پاسخ دهیم و حوزه کاری را در این زمینه گسترش دهیم.

اسماعیلی در ادامه اذعان کرد: از ابتدای طوفان‌الاقصی چند کار مهم فرهنگی در موضوع حمایت از غزه داشتیم. در شورای فرهنگ هم به همین مناسبت دو روز اختصاص داده شد. در نمایشگاه قرآن گفتگو‌های تهران با موضوع غزه و فلسطین را برگزار کردیم و ۲۸ کشور در این موضوع مشارکت کردند.

نمایشگاه کتاب امسال کجا برگزار می‌شود؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برگزاری نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: مشارکت بسیار خوبی از کشور‌های مختلف صورت گرفته و چندین هیأت با سرپرستی وزرای کشور‌های دوست برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند و مجموعه اتفاقاتی که در آن پیش‌بینی شده به نظرم یک نمایشگاه کاملاً متفاوت خواهد بود. دولت هم به پیشنهاد وزارت فرهنگ این موضوع را در دستور کار دارد که بتوانیم یک یارانه فرهنگی هم برای کتاب و هم برای سایر مسائل فرهنگی داشته باشیم.

وی درباره محل برگزاری نمایشگاه کتاب، گفت: جمع‌بندی امسال باز هم روی مصلی بوده و اگر تغییری باشد، همکارانمان اعلام خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول